ik weet niet of ik het moet uitmaken.

Ik zit met een probleempje…
ik heb al een paar maand een vriendje. Hij is echt heel erg lief. Paar maanden terug hebben we het gedaan. We hebben veel ruzie of discussies. En hij gaat niet met de volle 100% voor me. Ik weet niet wat ik zonder hem moet maar ik trek dit ook niet langer.

help?

Heb je het met hem erover gehad? Praten doet vaak veel goed en maakt alles wat duidelijker. (:

Bij twijfel: doen.

Praat met hem als twee volwassenen.
Stel dat je er spijt van krijgt als het uit is…

zo dacht ik ook, maar toen maaktte hij het zelf uit, opgelost!
je moet het zelf weten, be honest

hm ik heb hetzelfde probleem heb geen idee of ik wel zonder hem kan maar met kan ook niet…

begin maar nooit aan liefde het is zo ingewikkeld :stuck_out_tongue:

Pff, ik heb op dit moment precies hetzelfde. Het is zo ingewikkeld… Ik weet het ook niet.

Bij twijfel zou ik het juist niet doen.
Probeer 's een goed gesprek met hem aan te gaan? En probeer het nog even een tijdje als dat gesprek goed uitpakt. Als het dán nog steeds niet lukt zou ik het wel uitmaken.

Ik heb geleerd: Bij twijfel, niet doen. Maar in dit geval kan dat ook betekenen dat ze er niet mee door moet gaan en het toch moet uitmaken :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de fijne reacties :slightly_smiling_face:

hij vermoedde al iets dat ik het niet meer zag zitten…

ik ga vandaag even goed met hem praten… En hopen dat we tot een oplossing komen… postitief of negatief…

xx

Bij twijfel zou ik nog even toe kijken en een goed gesprek aangaan. Als je het uitmaakt en je krijgt hier spijt van kun je het niet meer zo goed terug draaien, dus eerst goed na denken als je twijfelt.

ik zou indd ook goed met hem gaan praten maar bijna alle jongens zijn nou eenmaal zo. ze geven echt wel om je maar jongens uiten dat gewoon niet zo goed en meisjes doen dat wel.

je kunt best zonder hem! je zegt dat je maar een paar maanden
met hem hebt… dan heb je daarvoor toch al zonder hem geleeft?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

nee want ik hem echt al heel lang dus dat is geen goed antwoord …

oke dit antwoord slaat dus nergens op. ik weet niet of jij ooit een jongen hebt gehad maar die vergeet je niet zomaar hoor …

nee ik heb het ook niet over vergeten… want dat doe je ind niet maar ik
bedoel wanneer je het uitmaakt gaat het leven gewoon door… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb het gister gedaan… Ik twijfelde heel erg, maar ben echt blij dat ik het gedaan heb. Voel me op dit moment wel vervelend, maar niet vervelender dan dat ik ervoor deed. Stukje opluchting zit erbij. Voor alle meiden die nog in dubio zitten: je weet het zelf het beste. Luister naar je intuïtie!

En zoals peedyzx zegt: life goes on!

als je dit niet langer trekt is het misschien beter dat je het uit maakt.
er zijn zó veel jongens op deze wereld, je komt er heus wel een tegen waar het beter mee klikt. wees niet bang, en inderdaad, het leven gaat door!