ik weet niet of ik hem leuk vind...

okee ik heb dus hulp nodig, ik zit in 2 havo en er zit dus een jongen bij mij in de klas(duhhh) maar nu appe wij echt heel veel en hij vind mij dus ook leuk, hij zegt ook allemaal dat ie van me houd, hij is overal eerlijk over en qua whats app vind ik hem dus heel leuk. Maar we zijn beide heel verlegen en in de klas durven we eigenlijk niks tegen elkaar te zeggen. hij is ook zeker niet knap, waar ik normaal dus wel op val. het is dus ook nie dat ik zeg dat ik verliefd op hem ben denk ik, maar qua innerlijk is ie zoo lief enzo. we zeggen ook schatjee tegen elkaar enz, hij heeft me ook meegevraagd naar de film( draait niks dus leuks dus ff afwachten wat we gaan doen) en hij wilde me daar dus gaan kussen(heb ik al welles gedaan hij niet, maakt verder niks uit ofzow ) maar nu weet ik dus niet of ik hem leuk vind… hij weet dat ik twijfel en heeft daar ook begrip voor. ik heb dus echt hulp nodig, ook omdat ik nu vakantie heb en ik m (buiten dat we wss nog n keer gaan afsrpeken) niet zie en dus ook niet kan kijken of ik m echt leuk vind… ik hoop echt dat iemand kan helpen…

ach niemand verwacht volgens mij meer dat je met degene waarmee je je eerste zoen had voor altijd samenblijft. Maar anders ga je gewoon wat anders doen? Ergens lunchen ofzo, dan merk je wel of er echt een klik is :slightly_smiling_face:

doe anders iets waar praten niet van belang is?
jullie kunnen desnoods een film bij een van jullie thuis kijken als er écht niks in de bioscoop draait

en ja wat je ook doet, hou hem niet aan het lijntje

Hee,

Ga een keertje met hem mee na de film en kijk wat er gebeurt!
En neem tijd voordat je een beslissing neemt, niet overhaast zijn!

Als je echt niks voelt, tja je kan het niet dwingen natuurlijk. Maar proberen kan nooit kwaad.

Bekijk het dan positief, als het wel wat wordt en zijn ouders erbij komen zitten, heb je gelijk ook wat contact gemaakt met hen. Vinden zij ook vast prettiger voor hun eigen zoon.

Gewoon lekker die film kijken en genieten, beetje praten en als je niks weet kan je gewoon weer verder kijken. Dan kom je er vanzelf wel achter of er een klik is of niet !

Dit. Gewoon wow. Dit is echt pure herkenning, echt gewoon alles had ik ook precies deze tijd vorig jaar. Heb uiteindelijk wel met hem een relatie gehad, duurde 3 weken totdat ik realiseerde dat ik hem toch niet zo leuk vond.