ik weet niet of hij wel echt mijn "vriendje"is.

Hoi iedereen.
ik heb een heel lief vriendje.
hij is echt heeel lief.
maar het enigste wat we tegen elkaar zeggen op msn is ;
liefjeee,
schatjee
hee
hoe is het, goed en met jou.
iets over school en daar blijft het bij.
in de pauze geven we elkaar een kus en een knuffel praten heeel even en gaan weer weg.
ik zie hem buitenschool bijna nooit. we hebben pas 1 keer afgesproken buiten.
ik wil hem ook gewoon als vriend zien ( als jullie begrijpen wat ik bedoel)
dus ook lol kunnen maken enzo.
we zijn echt verlegen voor elkaar.
en dat vind ik zoo vervelend.
soms denk ik dan vinden we elkaar wel leuk?
of is het alleen maar voor de lol/
ik weet echt niet wat ik moet doen ,ik wil hem dit ook vertellen, maar dat vind ik zo moeilijk.
weet iemand wat ik nu moet doen.?

alvast bedankt (:
xo

ah dit had ik ook, (dit was 2 jaar geleden maargoed) we waren beiden te verlegen om meer te doen dan alleen te kletsen en hiervoor is het ook toen uitgegaan.

ik zou zeggen, praat er echt over, als je het niet doet krijg je misschien wat ik had, dat de relatie gewoon een beetje uh, saai wordt en doodloopt.
succes! :four_leaf_clover:

Praat met elkaar, meer kan je niet doen.

Als je al verlegen tegen elkaar bent is het lastig om daarover te praten.
Het klinkt wel alsof je hem leuk vindt, en hij jou, dus het zou zonde zijn als het hierdoor uitgaat :angel:

Ga een keer samen naar de film, en probeer een beetje meer te praten.
Misschien is dit eerst nog een beetje ongemakkelijk, en je weet niet wat je moet zeggen enzo. Maar geloof me, ik heb nu een jaar met mijn vriend en soms weten we nog steeds niets te zeggen! Haha. Maar het is ook niet altijd erg.
Zorg alleen wel dat je hem beter leert kennen, dat is belangrijk.
Je kan op msn beginnen, en dan de volgende dag als je hem ziet, op die onderwerpen doorgaan. En vraag gewoon eens of je met hem mee naar huis mag, en dan filmpje kijken en een beetje praten over de dag.

Als jullie wat closer worden ga je elkaar vanzelf nog leuker vinden en gaat het vast meer als je vriendje voelen!

Het is trouwens ook een kwestie van wennen!
Ik ken heel veel ‘stelletjes’ die in de eerste weken ook niet meer deden dan wat jij zegt. Even heel kort praten en dan weer bij anderen gaan staan enzo.
Succes in ieder geval :wink:

Nodig hem gewoon een keertje uit bij jou thuis :grin: dan kan je samen een filmpje kijken etc.