ik weet niet meer wat ik moet?

Heey meiden,

Ik wist niet precies bij welk onderwerp ik dit moest plaatsen omdat er verschillende onderwerpen in zitten dus ik denk ik zet het maar hier.
okee, eehmm.
Ik heb in de zomervakantie het domste ooit gedaan, ik heb naaktfotos gedeeld met het vriendje van mijn vriendin. en hij heeft ook terug gestuurd. En nu hoef je mij niet te vertellen dat dat dom is want dat weet ik onderhand wel. Ze weet het nu en is ontzettend boos. Al haar vriendinnen ook. En ik voel me zo ontzettend kut. En schuldig.

Ik heb een best heftig jaar achter de rug, voor de mensen die weten wat ZM is dan zal je me snappen.
Ben naar een psychloog geweest enzo. Maar doordat dit is gebeurt heb ik weer een terugval.
Ik ben gewoon nergens goed voor. Ik verkloot alles. Ik verkloot iedereens leven. Ik zorg alleen maar voor problemen. Ik weet niet meer wat ik nu moet. Ik wil gewoon zo graag weg van hier. Dood zeg maar.
Wat moet ik nu? het goed maken met haar is bijna onmoglijk want dit is het lulligste wat je kan doen.
Ik kan gewoon niet meer. Elke keer als er iets is gebeurd en ik zeg dat ik niet meer wil en dus dood wil zeggen ze allemaal komt wel weer goed. Maar elke keer krijg ik weer problemen. En dus weer een terugval. Dit is al minstens 10x gebeurd ofzo. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil gewoon dood.
Wat moet ik nu?

X me

hadk ik ook ZM dan, ik heb ook van alles en nogwat verkloot (doe het nu nog steeds) hoe oud en je? is er een andere school in de buurt? je moet gwn proberen je leven om te gooien en een nieuwe start te maken, het is hard en moeilijk maar zeker de moeite waard!

me ouders heb ik nu net gebeld die weten het. misschien is dat idd wel een idee. ik ben 14

Ja dat idee van hierboven is misschien wel het beste, gewoon even een nieuwe start maken. Ik had ook last van ZM-neigingen, maar ik ben gelukkig geholpen, en kon het verleden sluiten.

das wel kut ik ben nu 15 word binnekort 16 dus ik ga gelukkig (jeeeeeeej :upside_down_face: ) volgendjaar naar mn mbo, jij moet zekr nóg een jaartje wachten daarvoor

Je omringen door negativiteit gaat het er niet beter op maken.
Het enige wat je in dit geval kunt doen is je excuses aanbieden en die vriendin met rust laten. Ik denk niet dat ze nog vriendinnen wil zijn en dat zul je moeten accepteren en het dus ook laten rusten.
Ik zou er met je ouders over praten en ja ook vertellen van de naaktfoto’s. Je bent 14. Ik heb me ook zo gevoeld toen ik 14 was, dat ik dood wilde en dacht dat ik nergens goed voor was. Ik ben inmiddels 19 en ik ben van een pessimist naar een optimistisch persoon gegaan.
Je maakt jezelf alleen maar gek door zo te denken en dan ga je juist domme dingen doen.

Natuurlijk ben je ergens goed voor, dat is iedereen!!!
Heb je geen mensen die compleet buiten het hele naaktfoto gebeuren staan?
dan kun je daar mee praten, misschien weten zij een oplossing.