Me vriend maakt me helemaal kapot. eigenlijk moet ik er van weg lopen en ik wou ook dat ik dat kon maar ik kan het niet. Hij is super jaloers en begint elke keer over de avond dat ik hem ontmoet heb omdat ik toen ook met een andere jonge stond te praten. Gisteren avond waren we naar de bioscoop en toen begon hij daar weer over en begon me slet en hoer te noemen. Terwijl ik gewoon niks met die jonge gedaan heb alleen zitten praten. Toen begon hij op straat te schreeuwen dat ik op moest rotten en hij niet van me houdt en spijt heeft dat hij ook maar iets met me is begonnen. Ik ging hem achter na omdat dit de 1000ste x is dat hij dat doet en ik wel weet dat hij van me houdt maar me alleen pijn wilt doen met zijn woorden. Een uur heb ik naast hem gezeten en gehuild en hij bleef zeggen dat hij niet van me houdt, dus hij liep weg dus ik zo tegen hem maak ik je echt ongelukkig? Zei hij; ja ik zo oke ik zal je dan met rust laten en ik liep weg. Kwam hij me achterna en zei sorry en dat hij wel heel veel van mij houdt enz… Dus liepen we samen naar huis. Hij zei dat hij wel denkt dat ik veel meer van hem hou dan hij van mij. Maar ik denk dat hij dat alleen zegt om te kijken of ik dan weg loop of niet. Als hij niet zoveel van me zou houden zou hij toch niet keer op keer zo flippen? Normaal zou ik allang zijn weg gelopen van zo’n persoon maar ik hou te veel van hem ook al maakt hij me helemaal kapot.
Eergisteren belde hij me nog dat hij ook niet zonder mij kan en veel van me houdt en vandaag wilt hij dat ik hem met rust laat en wilt even een tijdje geen contact in 1x uit het niets. Ik denk dat dit weer een actie van hem is kijken hoelang ik achter hem aan ga. Ik kan het gewoon niet meer maar het doet zo’n pijn.