Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Hallo, ik ben een meisje van 13 jaar. En ik vind een jongen bij mij op school heel erg leuk. Een maand geleden gingen we een beetje met elkaar whatsappen enzo en al snel vonden we elkaar erg leuk. Na een week vond hij dat het te snel ging en ik was het wel een beetje met hem eens. Dus toen praate we wat minder met elkaar enzo. Toen voelde hij opeens ook wat voor een ander meisje maar uiteindelijk koos hij toch voor mij. Ik voelde me heel erg blij als ik aan hem dacht enzo en ik vond het fijn om hem te zien. Maar vorigeweek vroeg hij op whatsapp: Ben je verliefd op mij? Ik zei dat ik hem gewoon leuk vind. Toen zei hij: Ik ben niet echt verliefd op je. Mijn hart brak toen. Een paar dagen later vroeg hij: Is het over? Ik zei: Ik weet het niet, en hij wist het ook niet. Toen zei ik dat we mischien wat tijd nodig hebben?

Nou nu heb je ongeveer mijn verhaal gelezen, maar denk je mischien wat wil ze nou?

Nou… Ik weet eigelijk niet zo goed hoe ik veder moet, ik wil hem echt niet kwijt en ik mis onze gesprekken enzo heel erg van toen we elkaar nog zo leuk vonden en op school hoe blij ik was om hem te zien. Moet ik hem laten zien wat hij voor mij betekend ofzo? Ik weet echt niet wat ik moet doen, maar ik wil niet dat het over tussen ons is dus ik moet er voor vechten, hebben jullie mischien nog ideen wat ik kan doen? Ik zit er echt mee en ik zit helemaal vast met mijn gedachten…

Ik weet niet of je er voor moet vechten…
Uit je verhaal kan ik uitmaken dat hij niet weer waar hij aan toe is.
Ik snap dat je hem heeeel leuk vind! Maar ik zou er toch niet teveel achteraan gaan. Straks vindt hij je een beetje stalker achtig, en dat wil je ook niet!
Ik denk dat je het beter kunt laten voor wat het is… Als hij je echt leuk vindt, dan komt hij wel achter jou aan!
Hoop dat je hier wat mee kan… x

Ja, ik ben het met de meiden hierboven eens :slightly_smiling_face:
Laat hem achter jou aankomen, en probeer anders gewoon over hem heen te komen.
Er is meer vis in de zee :’)

‘Ben je verliefd op mij? Ik zei dat ik hem gewoon leuk vind. Toen zei hij: Ik ben niet echt verliefd op je. Mijn hart brak toen.’
Dat snap ik dan niet echt. Dan had je moeten zeggen dat je verliefd op hem was, of in ieder geval meer dan leuk.
Misschien is hij wel verliefd op je, maar durfde hij dat niet meer te zeggen nadat jij zei dat je hem ‘gewoon leuk vond’.

Vraag gewoon of hij zin heeft om een keertje wat leuks te gaan doen!