ik weet niet meer wat ik moet doen...

ik weet echt niet meer wat ik moet doen. ik zit echt in de meeste kutte thuisituatie ooit, ik heb een school profiel gekozen dat ik niet leuk vind, mijn vriendinnen nemen me niet serieus en vragen me nooit hoe het met me gaat, al de 4e klassers hebben een grote vriendengroep die samen naar feestjes gaan maar ik ben nog nooit uitgenodigd voor zon feestje en dan voel ik me super buitengesloten, ik ben mijn beste vriendin aan het kwijtraken. elke keer zeg ik tegen mezelf dat alles goed gaat komen maar ik weet het niet meer zo goed. alles in mijn leven is echt klote en ik weet het gewoon even niet meer.

ff

Je bent toch nog paa net begonnen? Kun je dan nog je profiel veranderen, aangezien je 4e-klasser bent?
Het is nu even doorbijten, maar dan kun je over 2/3 jaar gaan studeren, allemaal nieuwe kansen. Zoals @Juno zegt, het komt wel goed, misschien duurt het even, maar het komt wel!

Ik herken heel erg wat je beschrijft, en aangezien het echt wel een deel door de hormonen komt, ga ik het niet op de puberteit afgooien, zoals Juno dus doet. Want ik weet hoe onbegrepen dat voelt, en anderzijds, bij mij was het niet alleen een kwestie van de puberteit.

Heb je er al eens met iemand over kunnen praten? Denk dat dat de beste stap is.
Als je je profiel nu al niet leuk meer vindt, kan je dan niet overstappen?

+ probeer iemand te zoeken waar je je verhaal bij kwijt kan.

Ik zou je aanraden om met een persoon op school te praten over het veranderen van je profiel. Misschien is het nog wel mogelijk en kun je een profiel kiezen dat je leuk vind.
Ook zou ik als ik jou was met je beste vriendin en je andere vriendinnen gaan praten. Als je hun verteld hoe je je voelt zullen ze er echt wel over na gaan denken. Misschien hadden ze helemaal niet door hoe ze deden. En als ze je echt laten vallen weet je meteen dat ze niet de moeite waard zijn.
Zijn er niet meer meiden op je school die niet echt vrienden hebben? Stap op ze af en ga zelf lekker lol maken!
Het komt allemaal goed!

Ik zit/zat ook in die periode ik ben nu 16 en heb een super leuke opleiding en op de middelbare school had ik echt een kut opleiding en vond ik het echt niks aan ook de vrienden die ik had vond ik niks aan ze waren zo anders als ik. Maar nu heb ik nieuwe vrienden leren kennen en is het echt leuk nu, ook zit er een jongen bij ons in de klas die is na 2 weken een andere opleiding gaan doen, ze zouden het alleen maar goed vinden dat je toch veranderd bent en zo je keuze hebt kunnen maken! Geloof me het komt goed, en er zijn zoveel mensen die hetzelfde als jij hebben!!!