ik weet niet meer wat ik moet doen pff

heyy girlz x dit word wss en lang verhaal dus bedankt alvast voor t lezen paar :slightly_smiling_face:

paar maanden geleden werd ik heeel verliefd op een jongen die ik sinds vroeger ken, we vonden elkaar leuk spraken af, alles super :slightly_smiling_face: tot op een dag dat die bijna niet meer praatte op app en geen gesprek begon enzo… dus ik dacht huh wat is ernou? tja dat verwaterde een beetje maar ik bleef em altijd suuper leuk vinden :flushed:
ondertussen leerde ik een andere jongen beer kennen die ik al 1 jaar ken maar eerst gwn als goeie vriend zag eerst. we kregen een beetje gevoelens voor elkaar en spraken af, (maar kzat nog steeds met J in mn hoofd) maar dat wist die… na en tijdje vroeg die of k nog wat voor J voelde en ik zei nee, want ik dacht ik moet J proberen te vergeten jww… nou dat ging allemaal goed… toen vroeg T mij toen we afspraken :cold_sweat: ik zei jaa en kwas blij maar vond het allemaal wel iets te snel gaan… dat wist die daarna ook, maar niet dat k J nog leuk vind…

nou, nu hebben we 4 dagen… en begint J opeens gister tegen me te praten :astonished: ik voelde nog steeds de hele erge verliefdheid als eerst… hij zulke dingen van: sorry dat ik niet veel praatte maar ik denk echt vaak aan je en we moeten echt snel weer afspreken!!
ik vroeg vandaag of die gwn veel aan me dacht of dat die ook wat voelde, hij voeld dus ook wat voorme… en ik weet niet of k heel blij moet zijn ofniet… :flushed: ik ben eigg HEEL blij… maar doordat T nu een soort van mn vriendje is weet ik echt echt niet wat ik moet doen… ben veels te bang dat ik verkeerde keuzes maak :no_good_woman: :no_good_woman: (J weet niet dat ik iemand heb…) als ik vertel aan T dat ik J nog leuk vind word die boos/teleurgesteld en als ik tegen J zeg dat ik T heb kan ik het sws wel vergeten met hem…

Help Me alsjeblieft ik weet dat het dom van me is maar ik zit echt in de knoop nu… heb echt ff goed advies nodig hihi :flushed:

thankyou alvast xo

Nou, voor mij is het super obvious. In je bericht zeg je al dat je J. nog leuk vindt, terwijl je nu met T. hebt.
Maak het alsjeblieft uit met T., je houdt hem nu echt aan het lijntje.

jaa maar das het probleem… ik vind T ook leuk :S

Maar volgens mij lang niet zo leuk als J.
Tsjaa, en om het tegen elkaar af te gaan wegen, is ook niet echt van toepassing in deze situatie.

Sowieso: hoe je het ook doet, je blijft een van de twee aan het lijntje houden. Daarom zou ik zeggen: maak het uit met T. en kijk eerst eens even wat je precies wilt. Als je in een relatie zit, kun je daar ook lang niet zo goed over nadenken.

jaa daar heb je wel gelijk in alleen ik vind T echt leuk… J ook :S haha maar ik denk dan zo van als ik het uitmaal met T dadelijk heb ik spijt en wil die me niet meer terug enzo…

Niet lullig bedoeld, maar dan zal het geen echte liefde zijn voor beiden als je ze allebei leuk vindt. Kies iemand en probeer niemand te kwetsen, want je houdt je huidige vriendje wel aan het lijntje als je een ander leuk vindt.