ik weet niet meer wat het nou is... help ! :(

.

Beetje raar dat hij “i love you” in z’n naam zet, alleen als hij iemand leuk vindt. Lijkt mij meer iets voor een langere relatie, maar dat terzijde.

Als ik jou was, zou ik gewoon een keer met hem wat afspreken. Desnoods met nog wat andere vrienden erbij. Als jullie wat meer persoonlijk met elkaar om gaan, merk je vanzelf of hij je echt leuk vindt of niet.

Ik denk dat je beter die jongen van dat kamp los kan laten.
Ik weet niet of die ver woont?
En als die ver woont is het zoiezo al iets onhandiger

Over die andere jongen,begin gewoon een gesprek.
Dan zeg je gewoon hee(L) alles goed?
En dan zegt hij wat.
En dan zeg jij: Het is een beetje direct maar ik vind je leuk.
Zo is de manier om erachter te komen :wink:

Dat hij een vest aan je vriendin uit leent, zegt niet zo heel veel. Ik leen ook vaak een vest van een vriend of gewoon een klasgenoot en dan bieden ze dat ook aan, dat is gewoon lief als jongens dat doen, en natuurlijk doen ze dat niet bij elk meisje maar daar hoef je niet echt wat achter te zoeken. Dat jullie veel oogcontact hebben is een goed punt, alleen je moet het wel verder uit voeren. Zo lang jullie alleen blijven kijken naar elkaar en een beetje plagen gebeurt er weinig. Praat veel met hem op msn, in de klas en stuur smsjes, op een gegeven moment kom je dan vanzelf (of niet, dan weet je dat ook) op het punt dat je wat kan vragen om wat af te spreken, en misschien heeft hij dat dan al wel gedaan.

@ Lala_lovely
wel goed idee ja… ik ga mijn moed verzamelen …

@ AshleyPanda
Jaa die jongen van kamp vond ik ook al niet meer leuk, en het valt opzich wel mee met de afstand. ik ben toen we hebben afgesproken op hem afgeknapt.

en opzich ja, ik denk niet dat ik dat durf te zeggen.
ik ben nogal verlegen en als hij me niet leuk vind, krijg ik daar volgensmij allemaal dingen achteraan, vooral ook omdat ik bij hem in de klas zit.

Begin een leuk gesprek op msn, en ga na een tijdje steeds persoonlijkere vragen stellen… Bijvoorbeeld: hoe gaat 't in de liefde etc.

.

Ff mezelf quoten uit 't lucht je hart topic

Ga gewoon met hem praten. Dat een jongen z'n vest leent aan een meisje betekend niet gelijk dat hij haar leuk vindt :') Sommige jongens zijn ook gewoon aardig. Met een beetje staren in de aula etc bereik je niks. En als je naar hem kijkt, kan hij dat ook aanvoelen en daarom terugkijken. Je weet niks zolang je niet met hem praat.

Vraag anders of die een keer wilt chillen en dan neemt hij een vriend mij en jij een vriendin.
Dan voel je je meestal wat zekerder omdat jullie dan niet alleen zijn.
En dan spreek je vaker af en dan volgt vanzelf die ene date :slightly_smiling_face:

ben dr dus vandaag achter gekomen dat ie een vriendin van die vriendin van mij dus leuk vind… (als je me nog snapt)
ben dr helemaal down van maar ik moet hem echt vergeten.
alsnog bedankt voor al jullie reacties <3

Dat is iets te direct naar mijn mening :’)

Jammer! Maar idd gewoon vergeten :slightly_smiling_face: er komen nog genoeg leuke jongens.

(offtopic:)
Dat vroeg een jongen ook een x aan mij op msn. Ik had even overwogen om te vertellen dat ik hem wel leuk vond, maar heb ik niet gedaan en gewoon zoiets gezegd als dat het nogal rustig ging op dat gebied… toen ik vroeg hoe het met hem ging in de liefde zei hij dat hij net sinds die week daarvoor verkering had 0.0!