Ik weet niet meer of ik hem leuk vind ofzo.

Ik ken een jongen al een jaar, maar ik sms en msn iedere dag de hele dag door 2 maanden lang met hem. Alleen het probleem is, ik weet niet zo goed of ik hem wel leuk vind. En ik wil hem niet aan het lijntje houden!
hij is niet de knapste jongen, maar ook niet de lelijkste. Mijn ex is knapper, maar ik heb ruzie met mijn ex om iets ergs dus dat komt echt niet meer goed (; En deze jongen waar ik nu mee bezig ben, wil van de week een ijsje gaan eten in de stad met me, maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen. Ik wil het niet afzeggen ofzo, maar straks pakt hij me op mijn bek en dan kwets ik hem omdat ik hem toch niet zo leuk vind. Ik weet het gewoon niet. Hij is echt heel erg aardig! En contact houden wil ik absoluut, want ik vind het altijd zo gezellig met hem op msn en ik praat eigenlijk heel veel over hem thuis en mijn ouders worden gek haha.
Maar ik weet het echt niet meer ;O

ik zou ijsje gaan eten en kijken of ‘de klik’ er is. en als hij je op de bek wilt pakken, zeg je gewoon datje er nog niet aan toe bent. dat het allemaal ‘ietsjes’ te snel gaat.

gewoon proberen te laten merken dat je echt alleen maar vriendin wil blijven,
tenminste ik denk dat dat is wat je wil.
ga gewoon een ijsje eten,
als vrienden,
en als hij iets vraagt of doet dan zeg je gewoon eerlijk dat je vrienden wil blijven.

/

Ja okee, maar dan moet ik het contact wel verminderen toch? Hij is echt de enige waar ik nu superveel mee sms en msn en soms dan flirt ik ook nog… Omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik van hem moet vinden. Echt rot vind ik dit ;p

haha, ik heb echt nét hetzelfde probleem ;d
maar euhm, geen idee om het op te lossen eigelijk, want soms denk ik echt:‘beter om vrienden te blijven’
maar op andere momenten als ik hem zie/sms/msn voel ik wel vlindertjes zegmaar. dusja xd