Ik weet niet hoeveel dip dye bij ami kappers kost help bitte =$$

Oke, misschien kan dit dom aankomen haha en ja misschien is het ookwel dom =$

Nou ik wil naar ami kappers gaan en dip dye doen,
maar er staat op die site: kleuring 22.50 *bij halflang haar 11.00 extra bij gerekend bij lang haar 21.50 extra.

Ik wil dus dip dye doen de helft van mijn haar en ik heb haar ongeveer tot net onder mijn borsten. Moet ik dan extra betalen denk je? =$

Er staat op de site een plaatje van dip dye dus het kan vast wel, maar denk je dat voor dip dye een extra prijs is, want het staat er niet bij?

-Ja ik wist geen betere titel te verzinnen-
[i]Edit Pivoine: ik wel, you’re welcome.

Geen idee, maar je kon ook: kappers vraag, of, dip dye vraag doen als titel. Zou iets duidelijker geweest zijn.

Oeps, sorry, daar kwam ik niet zo snel op =$

Vraag het even bij de kapper =$$$

De kapper is dus in een andere stad waar ik niet zo heen kan, en het heeft geen nut als ik daar helemaal heen ga en het niet kan haha=$
En ik kan wel bellen, maar volgens mij is dat alleen voor afspraken…

Oh haha=$$ Dan weet ik t ook niet hoor=$$$

hahahahahaha die Jara.

Nee man, je belt toch ook niet alleen naar een restaurant om te reserveren? Leg gewoon uit dat je ver weg woont dus niet effe langs kan hoppen en wallah, je weet hoe duur het is. Wij kunnen ook onmogelijk weten hoeveel ze voor jouw haar gaan vragen.

Oh en ik verplaats je topic naar Beauty, health&hair want hair.

Gewoon even bellen :slightly_smiling_face:

dude moet je hier helemaal een topic voor aanmaken :’)
gebruik je verstand en bel die mensen gewoon even.

=$

+1, alsof wij dit zouden weten. :’)

Nou aangezien ik alle prijzen van alle kappers in Nederland uit me hoofd weet, niet dus, zou ik je aanraden om gewoon even te bellen en het te vragen. Je gaat er niet dood aan om even te bellen.

bij ami kappers hebben ze btw geen felle kleuren dip-dye alleen de “normale” kleuren zoals bruin, blond en rood tinten.

ik weet niet hoe duur het is.