ik weet niet hoe

Hoi allemaal ik ben Suzanne van 13 jaar en ik zit in de eerste en ik heb nu een jaar een vriendje en ik denk dat ik toe ben aan seks.
Daarom had ik een paar vragen over seks.

• Hoe moet je pijpen? en wat moet je met die sperma doen?
  • Moet ik mijn vagina scheren?
  • Is het raar om mijn shirt aan te houden, want ik vind mijn buik niet mooi.
  • Waar kan ik het beste ontmaagd worden?
  • Ik hoorde dat het pijn kan doen en ik zag laatst bij mijn zus glijmiddel staan… moet ik dit stiekem pakken zodat we dit ook kunnen gebruiken?

kusjes suzanne

Ik denk dat je nog beter even kunt wachten, als ik dit zo lees

‘Waar kan ik het beste ontmaagd worden?’
Serieus?

en jij noemt jezelf henk spermatenk… dan moet je dit toch wel weten?

Ga batsen in een vrachtwagen. Super geil.

Je ‘denkt’ dat je klaar bent en toch heb je zoveel vragen… Wacht gewoon nog even, je bent btw ook NOG MAAR 13, heb je geen andere dingen om je zorgen over te maken?

Je moet niet denken dat je toe bent aan seks, maar je moet het weten wanneer je er toe bent.
Doe het niet aangezien je echt nog met te veel rare vragen zit om überhaupt aan seks te beginnen.

:woman_facepalming:

Hoe leuk die je jongen ook vind, wacht er maar mee want hier zul spijt van krijgen.

Ik zou het niet doen,je lichaam is er nog lang niet klaar voor,je moet zoiets niet dwingen en zeker niet als je 13 bent.

Om even antwoord te geven op je vragen, dat is immers waar je dit topic voor opent:

Hoe moet je pijpen: Hier is niet echt één bepaalde techniek voor. Doe wat goed voelt voor jou en voor hem. Wat je met het sperma doet moet je zelf weten, je kunt het inslikken, uitspugen of hem gewoon niet in je mond laten klaarkomen.

Of je je ‘vagina’ moet scheren… ten eerste groeit er geen haar in je vagina, maar op de vraag of je je schaamstreek moet scheren… Nee. Er is geen moet in dit, het is jouw eigen keus.

Is het raar om je shirt aan te houden. Ik hoor wel vaker dat mensen dit doen, maar ik vind het een beetje raar. Je wil je maagdelijkheid aan deze jongen geven, maar je schaamt je zo voor je buik dat je hem niet eens wil laten zien? Ik vind dat wel een beetje raar ja.

Waar je het beste ontmaagd kunt worden? Nou, gewoon op de meest comfortabele plek. In een bed. Waar je niet gestoord wordt.

Nee. Je moet niet stiekem glijmiddel van je zus pakken, dat is gewoon jatten en het is een heel persoonlijk item van je zus. Als je volwassen genoeg bent om seks te hebben, ben je ook volwassen genoeg om zelf glijmiddel te kopen. Maar als je gewoon een condoom gebruikt (ik weet niet of je aan de pil bent?) dan zit daar meestal al glijmiddel op.
Ook helpt het al als je een beetje spuug rond de ingang van je vagina doet, dat glijdt ook prima.

Maar goed, even OFF TOPIC. Je zegt dat je er klaar voor DENKT te zijn, ik DENK dat jij dat niet bent. Je moet WETEN dat je er klaar voor bent, en je voor de volle 100% bij hem op je gemak voelen. Als je een shirt aan wil houden tijdens de seks denk ik dat dit niet het geval is.

En dan ook, je zit in de brugklas en je bent 13 jaar. Wacht alsjeblieft nog een paar jaar met seks hebben, grote kans dat je hier spijt van gaat krijgen.

Als je het echt wilt doen, is het misschien een beter idee om het rustig aan op te bouwen en niet meteen all the way te gaan.

EN GEBRUIK EEN CONDOOM!

-Gewoon hoe je pijpt, met je mond en tong xd En wat je met sperma doet moet je zelf weten, op een doekje, in je mond, op je lichaam.
-Nee, niets moet.
-Ja dat is best raar. Uiteraard mag je het best aanhouden, maar ik zou pas seks hebben als je naakt bij je vriend durft te zijn.
-In bed.
-Nee dat is heel raar. Koop je eigen. En koop meteen condooms en ga aan de pil oid.

Gezien de vragen denk ik dat je er nog niet klaar voor bent, dus ik zou het beste maar even wachten…

Aan je vragen is te horen dat je er nog HELEMAAL NIET klaar voor bent, dus begin er dan ook niet aan. Bovendien is 13 veels te jong, focus je op je studie ofzo seks kan later ook nog komen he.

Hahahahahhaahahaha! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar eigenlijk heeft ze wel gelijk hoor. Je klinkt alsof je er nog niet klaar voor bent.

Ja ja, er is ooit een liedje over gemaakt: Meisjes van 13, te groot voor de poppen, te klein voor de kerels (Paul van Vliet zong het geloof ik). :flushed: