Ik weet niet hoe ik me moet gedragen..

Hoihoi!

Ik ben heel erg onzeker over me zelf… En heb ook geen vetrouwen in me zelf!
Ik vind me zelf zo dom bezig met alles!
Bijvoorbeeld; ik loop heel erg stijf, ik weet niet hoe ik me moet gedragen en doe ik andere na hoe hun zich gedragen maar dan gaat het mis, en dan doe ik weer een andere na!

Dus laat ik het zo zeggen ik ben een na-aper!
Ennuh… Vaak maakt iemand een grap en dan lacht iedereen zich kapot en dan maak ik zo een domme opmerkingen, en dan kijken ze me aan en ze zeggen: 'Okeeeeej… :cold_sweat:

Maar ikwil dit allemaal niet! Ik heb gewoon alles geprobeert ik had het ook gevraagt aan me vrienden maar ze zeggen alleen maar: ‘Gewoon je zelf zijn’ en dat lukt me niet!

Hoe krijg ik dat voorelkaar? “Gewoon me zelf zijn?!”
Alsjebliefd kan iemand mij helpen…

xx- Linda.

Misschien vinden jullie het wel dom oke dat snap ik wel!
Maar kom op alsjebliefd willen jullie mij helpen :anguished:?

:woman_facepalming: …?

plsz?

Ik begrijp wat je bedoelt.
Over die grapjes: dat heb ik ook altijd haha. Maar ik lach het altijd een beetje weg of ik probeer gewoon mijn mond te houden (wat vaak niet lukt;p)
En over jezelf zijn, tsja. Ik weet niet hoe ik je daarmee kan helpen, maar ik denk dat je eerst wat positiever over jezelf moet doen. Dat je dan wel je echte ik vindt.
Kijk nu anders even in de spiegel en noem op wat je allemaal mooi aan jezelf vindt, dat hoeft niet alleen van buiten te zijn, maar ook van binnen.
Hoop dat je hier iets aan hebt. xx

Hmm…
hier heb je niks aan…
maar gewoon je zelf proberen te zijn en scheit proberen te hebben aan iedereen!
oftwel upje!

Ik heb dat al geprobeerd… En het veranderde niet.
Ik heb wel scheit maar ik wil niet zo op een domme manier scheit hebben want ik lijk net een sukkel :frowning_face:!

Vaak lijken mensen ook dommer als ze alsjeblieft met een d schrijven

Ik heb het ook wel eens. Maar bij mij lachen ze vaker.
Gewoon een goed timing hebben.
Bijv: iedereen is heel rumoerig maar als de leraar binnenkomt is het doodstil. Ik zo: Je hebt wát? tegen mijn vriendin
iedereen lachen :blush:

oke dat had ik ff nodig om weer “dom” genoemd te worden :cold_sweat:

okay…
dat heb ik eerlijk gezegd nooit gehad maar ken het wel .
Over die grapjes gwn een tijdje in je hoofd even denken over die grap
Je komt wel vanzelf achter dat het niet eght grappig !
dat helpt . Niemand na doen
SU6

Dankjewel…
Maar dat doe ik ook, maar het lukt me weer niet…

herkenbaar. maar ik kan je niet helpen - heb t zelf ook…
sterkte x

^ dankje!

ik ken het probleem wel, vroeger had ik het ook. dan zag ik andere meiden die suuperpopulair enzo waren en dacht ik van “wat hebben zij nou wat ik niet hebben?” en ging ik ze nadoen. zo’n dingen hebben gewoon het tegenovergestelde effect. NIEMAND maar ook echt NIEMAND vind het leuk om nageaapt te worden. dus daar stop je best gewoon mee.

wat die grapjes betreft: je denkt vaak dat je je onsterfelijk belachelijk maakt en dat iedereen het zich voor eeuwig zal herinneren maar dat is niet zo. als je er gewoon normaal over doet is iedereen het zo weer vergeten. ik maak ook vaak stomme grappen maar dat vinden de mensen juist leuk aan mij (blijkbaar) en mn ex vond het ook altijd schattig ^^ het is niet erg als je wat stijfjes bent en je soms geen houding weet te geven, die andere meiden die dat nooit lijken te hebben hebben echt af en toe ook wel zo’n moment.

ohja supertip: trek je niets aan van wat anderen denken, amuseer je gewoon met je vriendinnen en met jezelf. als je gelukkig bent dan straal je dat uit.

dankjeweldankjeweldankjewel =)!!
hehe ik ga het proberen!

Dat bedoelde ik niet! :open_mouth: Nee joh :open_mouth:
Ik bedoelde dat je misschien iets meer op je spelling kon letten maar dat kwam er nog al lullig uit :cold_sweat: Sorry!

alsjeblieft zeg, hier kan je toch wel tegen?

Maak niks uit, maar ik let nooit op op me spelling als aan het typen ben… Daarom
:wink:

Zo te zien niet he?

Jouw naam. :astonished: