Ik weet niet hoe alles werkt

hoii ik heb nu al een tijdje een vriendje en we zijn sinds kort ook een beetje begonnen met seksuele dingen. Hij heeft mij gevingerd en ik hem afgetrokken maar het gaat allemaal niet zo soepel… ik ben nog niet klaargekomen van hem en ik weet dus ook niet waarom. Als ik het zelf doe lukt het altijd makkelijk. Ik weet dus niet wat de reden hiervoor is. Bij hem weet ik niet zo goed hoe ik het precies moet doen en wat de beste houding is voor mij om het langer vol te houden, omdat ik best wel veel last krijg van m’n arm. Heeft iemand misschien tips? sorry als het een beetje een raar topic is misschien.

Oefening baart kunst en communiceren. Vragen wat de ander fijn vindt, zijn hand een beetje sturen als jullie bezig zijn. Niet zeggen van, “dit is niet fijn”, maar meer van “ik vind het fijn als je dit/zo doet”

In het begin is het altijd even zoeken van wat fijn is en wat voor juie werkt, dit is bij iedereen anders

Wist je dat je gratis seksuele voorlichting kunt krijgen van de GGD? De Sense spreekuren zijn daar voor. Bel daar eens heen voor een afspraak. Ik heb het ook gedaan toen ik wat vragen had.