Ik weet niet het niet meer. please help!

Ik ben lelijk. dat is gewoon een feit, niemand zal zorgen dat ik me mooi voel, ik word al vanaf groep 3 gepest met dat ik dik en lelijk ben, ik word nu nog elke dag ermee geconfronteerd, ik word bedreigd door mijn eigen zus, en op school word er verschrikkelijk veel over me geroddelt, ik weet niet meer wat ik wil doen, en als ik zeg dat ik zelfmoord wil plegen, lieg ik, dat zou ik mijn moeder niet aan kunnen doen, maar ik weet af en toe geen andere optie meer, en dan raas ik hem even uit door een paar uur van huis af te blijven, doordat ik zoveel word gekloot kropt al mijn woede zich op, en dat moet er op een gegeven moment gewoon uit. Ik heb soms de neiging om die bitches van me school tegen hun kop aan te slaan, binnen kort zal ik bij heftig verhaal mijn hele levens verhaal neerzetten, maar eerst even laten bezinken wat er nu allemaal met me gebeurt. ik hoop dat jullie niet denken dat ik lieg, want ik ben erg onzeker, en ben bang dat niemand gelooft wat ik zeg.

Ik denk niet dat je lelijk bent. Iedereen heeft wat moois. Ik denk dat je je zo voelt omdat dat je je hele leven al verteld wordt. dan ga je je ook zo voelen. zo heb ik me ook heel lang gevoeld. en het lijkt erop dat je iemand nodig hebt om dit allemaal aan te vertellen, met details en al. misschien kun je er met je moeder over praten? of een vriendin? of aan girlscene, maar dat wil je al gaan doen toch?

En mag ik vragen waarom je zus je bedreigt?

Je bent niet lelijk.

ze zegt dat het allemaal mijn schuld is en dat ik altijd alles fout doe,

Misschien moet je eens met iemand gaan praten, zulk laag zelfbeeld/zelfvertrouwen is ect niet nodig.

ik heb inderdaag al met mijn ouders gepraat , maar ze denken ook dat het allemaal mijn eigen schuld is, ze zijn er wel voor me als ze het echt gaat doen, dan houden ze haar tegen

ik zal een foto plaatsen?

dit ben ik, een van mijn mooiste foto’s, schrik niet.
https://si0.twimg.com/profile_images/2214843363/nieuwepfalles_reasonably_small.jpeg

Je ziet er anders niet zo onzeker uit op die foto…

och jeetje alsjeblieft zegt, jij bent echt niet lelijk. En dat zeg ik niet onder het motto “iedereen is mooi” of om je beter te laten voelen, ik vind het echt.

Jij bent helemaal niet lelijk.
Ik weet niet waar ze het van verdaan halen.
Ik zou met een vertrouwens persoon op school praten.

nu je het zegt. :’)

Kom op zeg, je overdrijft! Je bent echt niet lelijk! Ik weet dat het heel moeilijk is, maar je moet je gewoon niks aantrekken van wat mensen over jou zeggen! En ik raad je ook aan om de ‘‘Meer Zelfvertrouwen’’ topic te volgen, ik zet zo de link erbij! xx

ja, ik lijk het niet, maar ben het wel, je ziet ook alleen mijn gezicht, en niet mijn lichaam, dikke blubberbuik en miniborsten.

Hier: http://forum.girlscene.nl…ouwen/list_messages/88046

ik overdrijf niet, ik ben vanaf groep 3 ermee gepest, ik kan het gewoon niet, ik kan het niet om me niks aan te trekken van wat ze over me zeggen. dat lukt me niet meer.

Als je zo ongelukkig bent over je lichaam, ga dan sporten? Trouwens, je ziet er niet eens zo dik uit.

ik sport al iedere maandag en woensdag, en soms dan ga ik ook 3 to 5 ur skaten op een warme dag…

Eet dan minder zwaar :’) Veel meer kan je er ook niet aan doen.

Je word niet gepest omdat je lelijk bent, maar omdat je een makkelijk slachtoffer bent. In groep 3 hebben ze gewoon de zwakste uitgekozen en dat ben jij net geweest, dat gebeurd helaas bijna overal. En dat heeft je zelfvertrouwen zo omlaag gehaald dat je dat nu uitstraalt. Ga er na de vakantie gewoon weer voor! Ga sporten als je niet tevreden bent met je lichaam, draag leuke make-up en kleren en eventueel je haar in een leuk modelletje als je wilt :slightly_smiling_face: Als je zelfvertrouwen hebt straal je dat uit!