Ik weet niet echt wat ik moet doen..

Heey,
Ik vind een jongen een beetje heel erg leuk. Hij werkt bij mij (ik werk bij een boer op het land), en m’n vriendin, die daar ook werkt, zegt dat ze denkt dat hij mij ook leuk vind. Hij kijkt zeg maar de hele tijd naar me enzo. Als ik bijvoorbeeld achter hem werk, kijkt hij echt de hele tijd achterom en als ik naast hem werk kijkt hij me ook echt de hele tijd aan. Ik weet niet helemaal zeker of ze echt gelijk heeft, maar ik hoop het natuurlijk wel! :slightly_smiling_face:
Maar het andere probleem is dus dat ik niet echt weet wat ik nu moet doen… En m’n vriendin gaat straks op vakantie en dan zie ik hem dus waarschijnlijk twee weken niet omdat ik dan ook niet ga werken.
Hebben jullie misschien tips, hem toevoegen op facebook ofzo? En wat zou ik dan moeten zeggen?
Sorry als het verhaal nogal onduidelijk is.
X

Ik zou dan juist wel gaan werken, ook al is je vriendin weg! Ik zou gewoon als hij omkijkt lief lachen en hem gedag zeggen en zo proberen een praatje te maken.

Ik wil ook eigenlijk wel gaan werken, maar ik ken daar eigenlijk verder niemand. En dat vind ik nogal eng haha :stuck_out_tongue: Maar ik heb m’n neef en nichtje al gevraagd of ze daar komen werken, zodat ik iemand bij me heb zeg maar.
Maar wat zou ik dan bijvoorbeeld tegen hem kunnen zeggen ?

^Als je er voorderest niemand kent is het misschien juist een stimulans om op hem af te stappen? Niemand ziet je dan, be free :'D haha.

Wat je tegen hem zou kunnen zeggen, daar ben ik echt een kneus in. Zelf weet ik ook nooit wat ik moet zeggen.

^Haha ik ben daar ook echt heel slecht in om zo spontaan een praatje met iemand te maken.

Ik ook hoor, kan het niet zonder rood te worden of mijn oh-zo goed ingestudeerde gesprekje totaal te vergeten. Daar kan ik je dus niet bij helpen :’]

Haha ik heb dus precies hetzelfde! Maar hij zei vandaag wel iets tegen me :"). Hij vroeg of we vandaag niet veel te laat waren en dat onze baas daar niks van had gezegd enzo. M’n vriendin haar fietsband was lek namelijk haha.
Maar bedankt voor je hulp trouwens!

Dat is al iets! Klinkt dom, maar als ik zou zien dat iemand te laat komt, zou ik er voor de rest niet zo veel aandacht aan besteden. Maar misschien zag hij het wel als gesprek starter?

Graag gedaan hoor, weet alleen niet of je er veel aan hebt, aangezien ik er een kneus in ben :'D.

Ja, ik vond het dus ook al helemaal geweldig van ons ‘gesprek’. Zou best kunnen dat hij het dan als gesprek starter had gezien. Ik hoop echt dat hij mij dan ook leuk vind :slightly_smiling_face:

kanje niet gewoon als je bezig bent hulp aan hem vragen;p
en zou gewoon wel gaan werken haha!

Juist gaan werken, alleen of niet, je hebt meer kans dat ie op je af stapt als je alleen bent hoor, jongens kunnen ook verlegen zijn!

Haha daar dacht ik ook al aan om hulp aan hem te vragen! Ik wil ook wel gaan werken, maar ik vind dat echt eng. Hij is ook bijna altijd bij z’n vriend.

Sowieso toevoegen op facebook. Is helemaal niet verdacht trouwens, want je voegt je vrienden ook toe op facebook. Overigens kan je wanneer hij naar je kijkt naar hem toe lopen. Gesprek aangaan. En dan uiteindelijk zijn nummer krijgen. :smirk:

^Maar wat zou ik dan kunnen zeggen? Daar ben ik echt niet goed in :stuck_out_tongue:
En dan gewoon z’n nummer vragen ofzo?

nummer vragen aan een jongen … Nooooit doen!
Ga gewoon een praatje met hem maken enzo, en als hij jou echt leuk vind dan vraagt hij je uiteindelijk zelf wel mee uit. Maar zorg maar eerst dat je met hem aan de praat komt. En toevoegen op facebook is sws een optie, is een doodnormaale zaak.

^Haha oke. Maar wat moet ik dan tegen hem zeggen?

Nee, dat sowieso niet. Gewoon van: “Hé, alles goed? Ik zag je weleens hier en mij leek je best nice.”
En dan openvragen stellen en geintereseerd doen; “wat ga je vanavond doen?”

^Oke. Ik zal het proberen haha. Ik ben er namelijk echt niet goed in om zo spontaan een gesprek met iemand te beginnen.
Maar bedankt voor je hulp trouwens!

Ik ook niet hoor. Gelukkig ging het bij mij heel anders, haha. Ik heb al sinds mijn 12de dezelfde vriend. :cold_sweat:

^Dan heb je echt geluk gehad haha!