[b]Ik heb lange blonde haren .
En wil mijn haren laten knipen in een bob stijl
ik vind het zelf heel erg leuk maar ik denk dat ik er spijt van krijg.
Wil iemand me helpen at ik moet doen ?
xAnoniempjex[/b]
[b]Ik heb lange blonde haren .
En wil mijn haren laten knipen in een bob stijl
ik vind het zelf heel erg leuk maar ik denk dat ik er spijt van krijg.
Wil iemand me helpen at ik moet doen ?
xAnoniempjex[/b]
Foto?
Doen. Het groeit altijd wel weer aan.
oke
ik ga naar de grote school en iedereen heeft ze daar lang zou ik daar geen spijt van krijgen ?
x
misschien kun je een lange bob maken. Dan heb je er vast minder spijt van omdat dat eerder langer wordt.
anders, gewoon doen, het groeit toch wel.
maar je moet er wel zeker van zijn dat het je staat. ik zou het even met je kapper bespreken
^Ja, daar krijg je spijt van. Maar je wordt ook een individu, die doet wat ze zelf wil. Dat is belangrijker dan met de groep meelopen.
Jaja, ik heb vandaag Die Welle gezien op school.
Zou je misschien een foto kunnen plaatsen van jezelf? Want dan kun je zien of het bij je staat met zo’n speciaal programma!
Ik zou het gewoon doen.
Eerst uitproberen met een lange bob, als je dat mooi vind staan, kan je altijd nog korter. En op de middelbare school heeft heust niet iedereen lang haar, en anders; je moet doen wat je zelf leuk vind.
Dat is het hem dus mijn moeder is kapster en zij wil dat ik ze niet zo laat knippen maar ik wil het zelf heel erg graag
Ik zou het niet doen, ik vind dit lange haar je juist wel mooi staan.
je kunt het in 2 keer doen, niet gelijk in een keer kort, is misschien wat fijner. En zoals hierboven; het groeit altijd wel weer aan, misschien staat het we lheel leuk, waarom zou je het niet doen dan.
Ik ben dat meisje op de foto niet, en ik heb een ovaal gezicht het meisje op de foto een rond. Ik denk dat ik het vanavond wel ga doen ik ik wil het namelijk zo
http://www.hairweb.de/images-07/rihanna-bob.jpg
“De grote school”
Doe maar niet.
^Hahahh, i know. Het einde vond ik wel eng hoor, jezus wat een drama.
[fgcolor=#007A52]Ik laat ze me zo knippen mijn gevoel zegt dat ik mij de haren zo moet knippen [/fgcolor]
Waarom open je dan dit topic :’)
gewoon ik wou weten wat jullie er van vonden XD