Hej!
Ik ben een maand geleden met een vriendin naar de cinema geweest en haar broer was mee en die had ook een vriend mee. Daarna zijn ik en die vriend van die broer (laten we die jongen x noemen) beginnen chatten. Het klikte echt super goed! Maar na 5 dagen vertelde x dat hij verliefd was op een meisje en dat ik dat meisje was. Ik was echt geschrokken maar ik zag het wel aankomen. Nu daarna zijn we gewoon als vrienden blijven chatten. Maar plots zei x dat hij niet gewoon vrienden kon zijn. Da was echt jammer. We hebben elkaar dan 1 week niet gesproken. Maar daarna zei hij dat hij me mistte. We hebben emkaar dan nog 2 x gezien (ik was bij mijn vriendin thuis en die waar daar ook) ma hij heeft nog altijd sterke gevoelens. Hij is altijd superlief en hij respecteerd me. Hij luistert wanneer ik hem nodig heb en hij is er altijd voor me. Maar we hebben elkaar nog nooit echt in reallife persoonlik gesproken. Meestal is dat via chat. Ik denk veel aan hem en ik heb hem echt graag maar ik ben gewoon bang dat hij niet de goeie persoon is voor mij. Ookal voel ik me helemaal goed bij hem. Hij heeft gezegd dat hij de volgende keer dat hij me ziet hij zeker met me zal praten. Weten jullie raad? Ik voel me echt rot omdat ik niet kan zeggen tegen hem wat ik voel omdat ik het zelf niet weet.
Hopelijk weten jullie raad
X’jes ik