ik weet me geen raad meer me vriend weet niet hoe ik me voel

Ik voel me erg rot ook tegen over me vriend , ik spreek hem al 3 weken niet normaal , en heb hem al 3 weken niet gezien , ik heb wel eens tegen hem gezegd dat hij helemaal niet meer tegen me praat als eerst , voordat wij een realtie hadden praatte hij alleen maar door , nu helemaal niet meer ik voel me zo rot , maar hij weet van niks , ik wil hem niet kwijtraken , hij vertrouwt niemand door zn verleden hij verteld me niks , maar ik wil weten wat hem zo gekwetst heeft , het doet me heel erg pijn , ik mis hem heel erg , maar hij weet van niks , soms op bed lig ik wel eens te huilen dat doet me echt pijn , ik wil die jongen terug die hele dagen met me praatte , hebben jullie tips waarmee julllie mij kunnen helpen ? alsjeblieft ?

Kun je niet een keer face to face je gevoel uitspreken? Want ik heb het idee dat jullie contact meer via whatsapp oid is dan in het echt, am I right?

Ehh, ik snap er niks van. Kun je het wat duidelijker uitleggen?

Hij weet niks, maar jullie hebben elkaar al 3 weken niet gesproken? Als ik het lees, zou ik denken dat het uit is, omdat je ook zegt dat je hem terug wilt en hem al 3 weken niet gesproken hebt. Maar je ‘hij weet niks’ zin maakt het een beetje onbegrijpelijk… Als hij niks weet, zou ik het gewoon tegen hem vertellen. En ik kan uit dit verhaal niet opmerken hoe de situatie is enzo, maar hij verteld waarschijnlijk vanzelf wel een keer wat er is gebeurd. Je zegt dat hij mensen niet vertrouwd door zijn verleden, maar als jij alleen maar gaat vragen wat er is gebeurd, gaat zijn vertrouwen niet groeien. Hij moet het uit zichzelf vertellen.

zeg dit gewoon tegen hem. zorg dat je het uit hem krijgt.

zou proberen niet teveel te forceren, dat maakt het voor hem waarschijnlijk heel pijnlijk (althans, dat is mijn ervaring als ik zelf werd geforceerd te praten over 't verleden enzo)
maar je kan wel aangeven dat dit jou heel veel pijn doet, dat je er voor hem bent, dat je graag wil weten wat er is zodat je hem kunt begrijpen, steunen en liefhebben maar dat dat wel op zijn tijd mag
zou wel heel duidelijk aangeven dat je het wel echt wil weten (niet zo van IK MOET HET NU WETEN ANDERS…) zodat je hem ook begrijpt, dat jullie relatie daar waarschijnlijk beter van wordt, etc.
is dit te psychologisch?

Ik denk dat je moet beginnen met hem duidelijk maken dat hij jou kan vertrouwen. Laat dat merken, ik denk dat je dan al een heel stuk verder komt.

Nou we zagen elkaar wel maar niet te veel , en hij is altijd met zijn vrienden en wil nooit afspreken

ik heb met hem gepraat , maar hij zij dat hij niet veel meer voor me voelde en hij me niet wil kwetsen , en hij wist niet wat hij moest doen toen heb ik gezegd dat beste was dat hij eerlijk kon zijn , hij vertrouwt echt niemand door zn verleden ik weet niet wat er is gebeurd , ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat hij me kan vertrouwen , nu het uit is praat hij meer met me , maar ik weet gwn dat ik niet zonder hem kan en hij wilt nu vaker samen wat leuks doen , met mij en zijn vrienden , ik en zijn vrienden hebben een hele goeie band , en iedereen kon het niet geloven dat het voorbij was , maar het is nu voorbij maar wat ik niet begrijp hij praat nu meer met me verteld me meer dingen en wilt me nu veel vaker zien , begrijp hem niet echt maar ik hoop dat we ooit misschien nog bij elkaar kunnen komen , want ik kan niet zonder hem want hij was anders voor mij wij hadden een hele goeie band met elkaar ,