ik weet me geen raad meer me vriend weet niet hoe ik me voel

[b]hooiii

vraag het aan hem.
vraag of er iets aan de hand is en ben eerlijk over wat jij voelt.

hmm das wel raar, het lijkt idd alsof hij je gebruikt. Misschien kan je met hem erover gaan praten?

Praat er met hem over. Zeg dat je ook gewoon leuke dingen met hem wil doen.

En je whatsappprobleem, ja… soms zijn jongens gewoon zo bot.

ik heb vaker een gesprek met hem willen aan gaan om iets leuks te gaan doen dan zegt hij je als ik een weekende vrij heb gaan we iets leuks doen dan ben ik vrije maar het komt er niet van dan wilt die nog vrijen

Zeg gewoon tegen hem als hij seks wilt hebben: Yo, nu even niet.
En zeg dan gewoon dat je het niet leuk vind dat hij geen leuke dingen met je wilt doen en alleen maar seks wilt hebben. Als hij lullig reageert dan ga je weg en negeer je hem een tijdje (ookal is dat moeilijk) En als hij een serieus gesprek aangaat vertel je hem hoe jeje voelt.
Je moet dit vooral niet zo door laten gaan.
Succes meid (:

Ik durf het niet ik ben bang voor een hefitge reactie en dat onze realtie over gaat ik hou wel van hem maar het doet me pijn hoe hij met me omgaat :frowning_face:

Ik durf het niet ik ben bang voor een hefitge reactie en dat onze realtie over gaat ik hou wel van hem maar het doet me pijn hoe hij met me omgaat :frowning_face:

Je zou hierover met hem kunnen praten. Dat je bang bent voor een heftige reactie klinkt niet goed…

Als we samen zijn brengt veel spanning met zich mee ik wil telkens een gesprek aangaan maar dan begint hij weer over vrijen en dan gaat hij meteen naar boven en als ik onder vrijen begin dat ik met hem wil praten negeert hij me alsof ik compleet niet besta voor hem

Heb je weleens wat voorgesteld? Een dagje weg, wat leuks doen…

Ja heb het vaker over gehad met hem om een dagje even samen tussen uit te gaan en wat anders te gaan doen dan alleen in bed en thuis zitten en toen kreeg ik een antwoord terug van ja als ik tijd heb van me werk gaan we dat doen

Zeg je ook wel eens nee tegen het vrijen? Klinkt namelijk alsof je er vaak geen zin in hebt en als één van de twee nee zegt is het gewoon nee. Leer een beetje voor jezelf opkomen meid!

Idd je moet wel voor jezelf opkomen. En als je dat niet durft, kan je het beter uitmaken want je moet je wel prettig voelen in een relatie. Je klinkt alles behalve gelukkig eerlijk gezegd.

Dat is het probleem ik zeg nooit nee ik kan dat niet ik kan niet opkomen voor mezelf niet alleen bij me vriend bij me vrienden en famillie is het woord nee moeilijk te gebruiken voor mij als me vriend zegt we gaan vrijen zeg ik meestal oke

ik heb veel in me verleden meegemaakt en ben vaak bang voor een heftige reactie van mensen van iedereen

ik ben wel blij met hem maar het probleem is ik durf niet tegen hem in te gaan of mijn problemen bij hem te uiten ik ben bang voor een hefitge reactie

Je moet je niet laten gebruiken voor seks, zeg gewoon een paar keer nee. Als een jongen echt om je geeft gaat het hem daar niet alleen om en accepteert hij dat je niet wilt. Als hij boos word moet je je afvragen of je wel bij hem wilt blijven, je bent natuurlijk geen lustobject.

het probleem is ik durf niet in te grijpen ik wil het wel doen maar het lukt me niet

Maar je vrijt alleen maar met hem, meer doe je eigenlijk niet (ja tv kijken). Je hoort juist samen dingen te doen, kan ook als je thuis zit. Zoals samen koekjes bakken ofzo.