Ik weet me echt geen raad meer met hem

Oke normaal zou ik nooit een nieuw topic openen maar ik moet het echt kwijt en ik kan het tegen niemand zeggen. Alles raad is welkom (:

Ik was voor meer als een jaar samen met echt een geweldige jongen. Hij deed alles voor me, maakte tijd voor mij vrij en gewoon ja je weet wel, hij voldeed gewoon aan alles. Rond maart is het uitgeraakt, ik zat niet meer goed in mijn huid en heb het zelf uitgemaakt omdat ik echt bedenktijd nodig had en ik had er gewoon genoeg van. Na een week waren we terug volop aan het sturen en ik had echt zoiets van ja ik wil wel terug die relatie en blabla. Nu hoorde ik dat hij met een ander meisje was aan het sturen en ik was er wel redelijk pissed over. Ik had het zowat opgegeven maar ik hoorde nog wel elke dag van hem. Na een maand fzo was hij samen met dat meisje maar hij heeft het 2 maanden geleden met haar uitgemaakt voor hem. Dus het kwam er op neer dat we terug samen waren en alles ging goed.
Eergisteren was ik echter op een feest en er kwamen enkele mensen naar mij van “hé weet ja dat hij dat heeft gedaan met haar” en zo kwamen ze allemaal dingen vertellen dat hij met andere meisjes bij hem thuis heeft gekust en weet ik veel wat. Het is wel zo dat er bij ons op school altijd veel roddels rondgaan en het kwam van de mensen die nou niet bepaald geloofwaardig zijn. Ook ontkent hij alles staalhard en om eerlijk te zijn is hij niet bepaald een jongen dat zo’n dingen zou doen (hoe ik hem ken toch (: ) Hij is ook altijd jaloers of bang als ik alleen weg ben met vriendinnen omdat hij bang is dat ik iets verkeerd ga doen. Nu het gevolg is wel dat ik hem langs geen kanten meer vertrouw. Als ik bij hem ben ben ik gelukkig, maar als hij zijn gsm nog niet beantwoordt voor een uur denk ik meteen het ergste. Hij maakt mij echt kapot vanbinnen op bepaalde momenten. Een paar uur geleden had ik hem een hele serieuze sms gestuurd met wat me dwarszat, hij antwoordde niet dus ik heb zojuist iets gestuurd naar hem, staat zijn gsm plotseling af… Ook kwam ik zaterdag te weten dat hij naar een vriendin van mij had gestuurd. Ik heb dat ook gezegd tegen hem en hij zei dat hij toen bij vrienden was en dat dat om te lachen was… Ik weet met momenten gewoon niet wat ik moet doen, ik huil veel, maar ik kan hem gewoon niet loslaten.
In ieder geval, bedankt om het te lezen want het is wel lang denk ik, maar het moest er eens uit (:

Je moet het dan ook niet via een smsje vragen, aangezien het iets is waar je serieus mee zit. Ga gewoon naar hem toe en praat alles uit.

Ja dat snap ik hoor, maar we bellen en smsen veel. Klinkt mss raar maar we praten veel uit via de telefoon (: en hij had vandaag gezegd dat hij niet wou dat ik kwam dus dan ga ik dat ook niet doen.

Ik zou er nog is goed met hem over praten als jullie bij elkaar zijn. En als hij echt alles ontkent, zou ik hem geloven. Vertrouwen is belangrijk en je hebt niet echt harde bewijzen, dus het zou best lullig voor je vriend zijn als je hem niet zou geloven en die mensen die dus blijkbaar aan het stoken zijn wel

lieve schat,
ik heb zelf een relatie… mijn vriend is heel ervaren en ik heb van genoeg mensen gehoord dat pauze’s in een relatie niet kloppen… en relatie hoort geen pauze te hebben, natuurlijk als je eens een flinke ruzie hebt kun je wel zeggen dat je hem een dagje niet wilt zien en even alles op een rijtje zetten…
maar eenmaal pauze in een relatie gaat het uiteindelijk toch wel uit als is dat over een paar jaar… ik heb teminste nog geen mensen meegemaakt die wel nog bij elkaar zijn gebleven… dit moet je niet verkeerd opvatten en dit zijn mijn dingen die ik van andere mensen heb meegekregen en ervaren…
en zoals ik zo hoor is hij niet echt meer serieus in jullie relatie, wil je echt nog voor hem gaan? ga dan een heel goed gesprek met hem aan, vraag hem ook duidelijk of hij voor de volle 100% voor jou wil gaan… zeg dat hij je kwetst wat je dwars zit en praat er samen over of er nog echt een toekomst in jullie relatie zit!
laat nog maar iets weten! :slightly_smiling_face:

Ja het was geen pauze, we waren echt wel uit elkaar, ookal bleef hij sturen. Maar ik snap je punt wel (: Ja ik denk dat we nog wel eens serieus moeten praten. Hij doet nog wel steeds superveel voor mij maar ik twijfel vaak aan hem… (: Bedankt!

Ik snap het, dankje (:

het lijkt op het moment denk alsof je hem noooit kan vergeten, maar uiteindelijk zal t allemaal wel goed komen.
hij klink niet echt als “de perfecte jongen” zoals je hem beschrijft in het begin,
je wil toch ook geen vriend die “Voor de lol” met je vriendin gaat lopen fucken? of erger, als de sms serieus was bedoeld…
als ik jou was -hoe moeilijk dit ook klinkt- zou ik hem proberen los te laten.

Ja kijk dat met dat smsen is iets wat hij voor dat we uit elkaar gingen nooit zou doen, ik weet gewoon niet waarom hij dat heeft gedaan en ik zit er enorm mee… De vriendin in kwestie zei wel dat het niet flirterig was maar dan nog, ik doe zelf ook niet zo’n dingen. En ja loslaten, ik heb er al vaak over nagedacht…

gewoon een keer in rl met hem over praten, alles vertellen wat jou dwarszit