ik weet hoe puistjes binnen 5 uur weggaan!

ja! en ik heb het zelf geprobeerd!
nodig:
honing.
douchegel
en
tandpasta
mix dit,zet het op je gezicht voor 5 uurtjes en je puisten verdwijnen,zelf gedaan en het lukt!
ik had ´t uit de girlzzz

Heb je dat zomaar zelf verzonnen of waar heb je dat vandaan? Ik ben altijd nogal voorzichtig met zelf in elkaar geflansde beautygoedjes.

3 berichten? yeah right klinkt overtuigend xoxo

wil je nu een sticker

Hoe bedenk je het :’)

199 berichten ook niet en ik zit al heel lang op girlscene, daar kun je dus niks over zeggen. Al moet ik toegeven dat ik er ook niet veel van geloof.

de girlz

tandpasta is heel slecht juist, dus het lijkt me dat het niet gaat werken.

ik heb zelf veel last van puisten gehad,en in de girlz bij body enzo,stond het op de site,zeker kijken! :upside_down_face:

Lijkt me vrij uitdrogend en irriterend. Fijn dat het voor jou werkt maar ik durf het niet aan xD

Zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel meer het feit dat al haar berichten steeds van zelfgemaakte middels zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

Alsjeblieft, doe dit niet :")

Ik snap je wel hoor, haha!

heel geloofwaardig…

http://3.bp.blogspot.com/-6fDMN-SKhAY/Tl7e5CouoWI/AAAAAAAAB34/PyMsUXTHzPo/s1600/good%2Bfor%2Byou.jpg

het werkt wel maar dan droogt alles uit en dit lijkt me ook niet zo goed…

Maargoed,

Bedankt voor het maken van een topic, nog nooit zoiets nuttigs gehad! duizend maal dank.

tandpasta en douchegel zijn vreselijk uitdrogend! hierdoor gaan je puisten wel weg maar na een tijdje krijg je er steeds meer! honing verzorgd wel maar dat neemt niet weg dat het nog steeds verschrikkelijk is voor je huid.

als je van je puisten af wil kan je beter op het acné topic kijken daar staan hele goeie tips zoals een moddermasker of bezoylparoxide zalf. dit heeft mij heel erg geholpen! :wink:

Voor als iemand hier een rauwe aardappel ooit van plan was uit te proberen voor puistjes. Niet doen daar reageerde mijn huid apart op :’).

Nu ben ik benieuwd wat er gebeurde haha xD

Tandpasta is echt niet goed voor je huid, hoor. Douchegel, daar zit parfum in, dat moet je ook zeker niet op je gezicht gebruiken.