Ik weet het zelf dondersgoed. Maar ik weet niet hoe ik hier moet uitkomen

Hooi girlscene,
Ik ben 11 jaar en heb een vriendje. We gaan vaak samen ( en met zijn beste vriend) naar de stad.
Ik vind zijn vriend hartstikke grappig, maar ik merk dat ik hem leuker ga vinden…
Ik probeer denk ik voor mezelf alle verliefdheid te verstoppen, maar het lukt niet… Ik kan toch niet het uitmaken met mijn vriend en dan met zijn beste vriend gaan? Verstop ik de verliefd heid voor mijn vriendje ( we hebben 6 weken of is het over gegaan ?? Ik heb nog nooit zoveel gehouden als van mijn vriendje s beste vriend,) van de klas…

Ik Was verliefd op mijn vriendje…

En nu is de ‘roddel’ verspreid dat ik OOK met mijn vriendjes beste vriend heb…

Voor mijn leeftijd is dit een situatie waar ik me niet mee bezig moet houden dat weet ik zelf dondersgoed!
Alleen ik ben zo verliefd…

Help me alsjeblieft?!?!

Je bent 11…

toen ik 11 was maakte ik me totaal niet druk om vriendjes. toen had ik er helemaal geen belang bij om een vriendje te hebben. ga buitenspelen?

Maar om even serieus te antwoorden, je kan het beter uitmaken met je vriendje.
Je bent niet meer verliefd op hem en het is ook lullig om met hem samen te blijven.
En daarna kan je verder kijken

Dankje euphoria! Ik weet zelf ook wel dat ik nog te jong ben alleen het is moeilijk om eruit te komen vooral met die roddel! Ik vind het zo eng en lullig om dan straks met die vriend te gaan ( hij zegt dat hij op me was… Ik heb al een plan…)

jij typt dus never als een 11 jarige…

? Wat bedoel je? Ik probeer volwassener over te komen… Ze doen hier aan forum-pesten

^ ahw maak je daar niet druk om. Je typt alleen echt niet als een 11 jarige… je komt veel ouder over (ik kende die woorden amper toen ik 11 was)

moet je trouwens niet slapen? het is half 1 s’nachts

Wie weet wat ik stiekem bij mijn oma op het zonder kamertje doe… Maar goed bedankt voor de tips!! Nog meer. :slightly_smiling_face:

Is dit niet het “ik wil wraak” meisje?

Is dit nu werkelijk je 2de topic over één zelfde onderwerp :dry:

Toen ik 11 was speelde ik buiten en haatte ik alle jongens

Bladiebladiebladiebla ‘toen ik els was speelde ik buiten’ Ja gezellig, zij vast ook wel hoor.

Anyway, maak het idd uit met je vriendje. Dit is niet eerlijk voor hem

Ik snap dat het moeilijk is.
Maar je bent inderdaad pas 11.
Zo ga je vaker dingen in het leven tegenkomen.
Het beste is nu om erachter te komen of je wel verder met je vriend wilt.
Het uitmaken voor zijn beste vriend kan je beter niet doen.
Wil je dat wel zou ik eerst erachter proberen te komen of zijn beste vriend jou wel ziet staan.
Je heb kans dat zijn beste vriend niks wilt omdat jij met (je huidige vriend) zijn beste vriend wat heb.

Ik hoop dat je hiermee wat kan
Ik wens je heel veel succes

Groetjes,

Ik vind jongens aardiger dan meisjes

Oké, ik dacht door.

Elvis?

Tja… iedereen is verschillend.

Maar ik zou het wel uitmaken met je vriendje. Als je hem niet meer leuk vindt is het nu niet helemaal eerlijk denk ik.
Dan kun je daarna gewoon verder kijken.

Maar niet meteen met zijn vriend gaan dan want dat is ook lullig.