Ik weet het niet

Hoi.

Ik heb een jongen leren kennen en ik vind hem heel leuk, ik heb nu twee keer met hem afgesproken.
Nou was ik gisteravond bij hem en het was heel gezellig we gingen een film kijken en hij had kaarsjes aan.
Ik voel me seksueel erg tot hem aangetrokken en we hebben gezoend en wat andere dingen gedaan maar geen echte seks.

Maar ik vind hem ook gewoon leuk en niet alleen seksueel, maar ik weet niet of het bij hem wel alleen voor de seks is.

Ik wil het aan hem vragen maar ik durf het niet. En zoals gister toen ik bij hem was vond ik het heel fijn maar dan achteraf heb ik er spijt van dat is echt heel vervelend.

Hebben jullie er ook weleens last van dat je seks ofzo met iemand hebt en het heel fijn vind en achteraf spijt hebt?

nee geen last van, maar vraag het hem gewoon, anders blijf je je zo klote erover voelen.

Spreek de volgende keer af en zeg dan ‘nee’ als hij iets seksueels probeert, en kijk naar zijn reactie. Als hij boos wordt of toch doorgaat doet hij het waarschijnlijk voor de seks, als hij je echt leuk vindt zal hij het respecteren. Maar het beste is ook gewoon vragen.

Ja klopt en gister heb ik ook nee gezegd met dingen en toen stopte hij wel maar hij wilde wel weten waarom niet en zo.

Nou de volgende keer als hij dat vraagt zeg je gewoon ‘Ik weet niet of het klopt, maar ik ben bang dat je me vooral leuk vindt om wat we doen nu en niet om wie ik ben.’

Dat is wel een goede tip ja. Dankjewel! :’)

okee dit klinkt echt een tikkie weird en hard maar een docente van tekenen waren we gewoon mee aan het praten over jongens en ze zei: “elke jongen van 16 tot 26 wil gewoon seks. ze lopen hun lul achterna en het maakt hun meestal nieteens uit met wie.” ik dacht echt die is gek maar ze heeft wel gelijk. bij meiden is het ook zo alleen hechten hun er meer waarde aan, en jongens ook wel! maar hou dit wel in je achterligende gedachten, weet niet of t help maar een jongen vind jou dus pas echt leuk als hij jou keuze respecteert om het volgende keer niet te doen