Ik weet het niet..

• weggehaalt

Ik vind het raar dat hij les mag geven aan de klas van zijn broertje. Maar dat terzijde.
Ik denk dat je er niet veel achter moet zoeken. Want je ziet hem alleen maar tijdens de gymlessen toch? Als je hem ook buiten schooltijd zou zien, dan is het een totaal ander verhaal.

Hij woont bij me in de straat, ga wel eens nar zijn huis, dus ja, ik zie hem bijna elke dag wel.

niet lullig bedoeld, maar ik vind 11 en 17 wel een klein beetje een verschil!! Het is dan (maar) 6 jaar,maar dat is wel anderhalf x zo oud als jij!

Idd het leeftijdsverschil is erg groot. Ook is hij stagiar dus voorlopig nog je leraar. En leraar = no go.

Eigenlijk niet, Ik was vandaag bij een vriendin, die was 16 geworden. Dat is mijn beste vriendin, en daar was nog een vriendin van haar. Dis ineens vroeg de jarige (iris) aan haar vriendin (haily) ‘hey hailey, hoe oud denk je dat zij is?’ En toen zei ze ook ja 15 16, dus mensen zien het nier. Ze dacht dat ik zo oud was omdat ik er zo oud uitzag, en zo deed. Niet dat ik dat vind., ik vind dat ik er jonger uit zie

Volgend jaar niet meer :wink:

Maar dat je er ouder uit ziet, maakt je niet echt ouder. Ik denk niet dat die jongen iets in ziet, hij doet waarschijnlijk zo tegen je omdat je gepest word in de klas, een leraar kan je echt niet laten huilen in klas. Een leraar is er om je te troosten dat is wat hij moet doen. Ik zal er niet te veel achter zoeken, en mocht het wel zo zijn, wacht dan nog een paar jaar tot je een jaar of 15 bent. Je bent nog zo jong voor een serieuze relatie. (Hij zit in een heel ander stadium dan jou, hij wilt seks en is al aan het studeren, terwijl jij nog op de basisschool zit of net op de middelbare, dat verschil is heel groot).

Oke, to be honest, ik vind je er naar je leeftijd uitzien hoor, maar dat kan ook omdat ik je leeftijd nu weet.

Ik heb ook gereageerd in je andere topic.

Ik vind niet dat je ouder uitziet, ik vind je 11 á 12 jaar

En kijkend naar volgend jaar ik denk persoonlijk ook niet dat iemand van 12 jaar kans maakt bij iemand van 18. Een kind met iemand die al volwassen is.

Ik zou het echt heel, heel vies vinden als een jongen van 17 geinteresseerd zou zijn in een meisje van 11… Sorry maar dat is gewoon pedofilie. en ik denk eerlijk gezegd dat hij alleen zo tegen je doet omdat je gepest wordt en tuurlijk, als het een beetje een aardige jongen is wil hij je helpen.

Dat je er ouder uitziet zegt helemaal niks. Ik word ook jonger geschat, ruim 5 jaar zelfs. Maar dat maakt mij ook geen jonge puber.
Die jongen is al bezig met en beroepsopleiding, terwijl jij pas bent begonnen met de middelbare (of misschien nog niet eens?)

En ik vind je ook gewoon als 11 eruit zien. Misschien dat door de make up ze je ouder schatten, omdat bijna geen meisjes van 11 al make up dragen.

Oh, wacht. Ik had niet door dat je pas 11 was. Dan kan je hem beter vergeten.

HAHAHAHAHA ik ga stukkk en ik ben stoned om diit topicc main

11 en 17 gaat hem inderdaad helaas niet worden. Ik neem aan dat je nog op de basisschool zit, je kan er dan wel ouder uitzien, (wat ik overigens niet vind) maar dat maakt je nog niet ouder qua denken en doen. Dus je kunt hem maar beter uit je hoofd zetten.

De hoe oud lijk ik? in Beauty, Health & Hair is ook heel leuk :grin:

Dubbel

Naja, je kan op zich 2 dingen doen;

1. het hem eerlijk zeggen en zelf kijken wat hij er van vind (waar iedereen en ik dus geloof ik zn twijfels over heeft)
  2. het vergeten en verdergaan met je leven
    succes!

Je moet er niet te veel achter zoeken. Hij wil leraar worden en het is de taak van de leraar om kinderen die er niet zo bij horen misschien wat extra aandacht geven of met ze te praten. Dat hoort gewoon bij het werk. Bovendien zit een 17-jarige jongen op een heel ander geestelijk niveau dan een 11-jarig kind, dus dat zal de komende jaren in ieder geval niets worden.