Heei,
Ik denk dat ik verlieft ben… Ik heb nog nooit een vriendje gehad ofso. Ik ben dus verlieft op een jongen maar ik weet dus TOTAAL HELEMAAL NIET of hij mij ook leuk vindt. Ik heb hem zeg maar op Hyves (OMG Hyves I know…) en hij is vaak online maar als ik tegen hem praat gaat die (zogenaamd) offline… Laatst ook, ik was met een vriendin en wij wouden hem gaan ophalen maar hij moest (zogenaamd) eten (rond half 8?)? Ik weet het niet… Maar een tijdje geleden op de kermis deed hij super lief enzo… Ik vind het maar raar… Hij is echt heel erg leuk maar hij doet een beetje raar. Ik ken hem nog niet zo heel erg lang. Ik ga ook niet aan hem vragen of hij mij leuk vind (ik ben een sucker als het om liefde gaat… :$). En ik durf hem ook niet verkering te vragen, omdat als hij misschien nee zegt en dat ik hem dan nooit meer zie ofso? Can anyone help me?
x
OMG MEITTT
Je gaat hem toch geen verkering vragen als je hem niet eens kent? Tuurlijk zegt hij dan nee. Leer hem beter kennen, spreek een keer af ofzo.
Ik ga er maar vanuit dat je niet 21 bent zoals op je profiel staat en dat dit nog het type handjes-vasthouden-liefde is, en in dat geval… leer hem gewoon beter kennen. Blijkbaar kennen jullie elkaar al, klets met hem, flirt een beetje, en als het allemaal goed gaat, ga een keer een biosje pakken ofzo.
lollllz