Ik weet het niet..

To lateeee

Tja. Eh. Okee. Tip. Vraag het hem gewoon zelf en als je hem niet gelooft lijkt het me duidelijk dat je achterdochtig bent, en dat ben je om een reden. Leuke jongen hoor, maar als je het gevoel hebt dat hij niet te vertrouwen is wordt het tijd om je hart een beetje te gaan beschermen! Je kunt best met hem daten en smsen et cetera, maar zorg er voor dat je behoedzaam bent en oppast. Ik weet niet wat je verder moet doen want het lijkt me vrij duidelijk dat je verliefd op hem bent en daar kom je niet zo makkelijk van af, het enige dat je kunt doen is voorkomen dat hij als hij het niet serieus meent je hart breekt door niet te veel van hem te verwachten.

-

wow lullig, maar misschien moet je er eens over gaan praten of jij nou wel iets hebt met hem, of niet…

Als je hem niet vertrouwd zou ik het sowieso denk ik niet doen. Vertrouwen is denk ik de basis van een goede relatie en als dat er niet is van jouw kant zul je hem blijven wantrouwen. Ik denk dat je het hem misschien moet vragen of hij meisjes ziet, recht in zij gezicht en als hij ja antwoord zeggen dat je dat niet fijn vind ofzo. Al kan dat misschien ook weer bezitterig zijn. In elk geval is het een lastige situatie, ik weet het ook niet zo goed. :slightly_smiling_face:

Misschien maar beginnen met echt ‘‘officieel’’ een stel worden? Veel succes in elk geval!

Dankjullie voor de tips
Hij weet trouwens wel dat ik hem verliefd ben op hem… Want in december heeft hij ook gezegt van ik wil u enzo en ik zei ; Ik u ook… Dus hij weet het wel…

dankje Woodenheart (: maar als je dat al op je fb zet van ik wil een lief enzo terwijl hij toch weet dat hij me kan krijgen…

Moeite voor je laten doen, neem een beetje afstand en kijk wat hij doet.
Misschien niet de tip die iedereen zou geven, maar als hij echt van je houdt komt hij wel een beetje achter je aan.

^ Hm ja daar dacht ik ook aan, ik dacht om volgende keer als we afspreken gewoon een kus op de wang te geven en zien hoe hij reageert ofzo ?

Ik bedoel eerlijk gezegd, gewoon afstand nemen. Dat had ik gedaan tenminste. Als hij perse wilt afspreken, zorgen dat hij een afspraak maakt. Gewoon geen kus geven en kijken wat zijn reactie is.

Ahzo :slightly_smiling_face: Ja, hij is wel altijd degene die de afspraken maakt enzo, woensdag stond hij zelfs voor mn deur

En misschien moet je gewoon even vragen hoe het nu eigenlijk zit tussen jullie…?

Vraag hoe het zit tussen jullie! Zeg dat je duidelijkheid wil, want zo achter hem aan lopen en hopen dat hij maar geen ander heeft blijft niet werken.

Ja,dat heb ik al gevraagd en hijzelf ook trouwens zijn antwoord was 2maand geleden : we zien wel… sindsdien heb ik het niemeer gevraagd

ja das waar @LOVEPRINTS

Als ik zijn antwoord bekijk, is hij niet echt uit op een serieuze relatie.

Nee zou kunnen daarom heb ik het ook nietmeer gevraagd …

Vraag het jezelf af: wil je echt iets met zo een jongen?

Tja… Ik heb dat ookal afgevraagd en soms heb ik dan van die momenten dat ik hem probeer te vergeten… Maarja het lukt niet. Gewoon omdat hij echt lief is voor me enzo …

Vier maand is lang hoor… Dan moet je elkaar toch echt wel zulke dingen kunnen vragen, als je echt zo close bent als jij zegt… Gewoon naar m toe gaan en vragen hoe t zit! En wat t wordt!