Ik weet het niet

Heee,
ik vind een jongen heel erg leuk, ofja jongen, hij is 21 en ik ben 16 en ik weet echt niet of hij me leuk vind dus zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden:
Ik ken hem via mn werk en daar doet hij mega aardig en als ik binnenkom zegt hij altijd heel vrolijk met een big smile hallooooo:)
Als ik iets aan hem vraag, raakt hij me altijd fysiek aan
met NYE zoende hij me 3x als begroeting, we dansten en toen zoende hij me op mn wang en toen ik wegging zoende hij me op mn wang
hij smst me soms als hij uitgaat van; jammer dat je er niet bent:(
hij biedt me drankjes aan
ik was laatst jarig en toen gaf hij me 4 kusjes ’ omdat ik het ben ’
en laatst was ik uit met mn vriendinnen en hij stond achter de bar en hij keek heel vaak naar me en lachte dan heel lief als ik ook keek.

Als ik dit zo lees, denk ik dat hij me leuk vind maar ik durf dus niet omdat hij 21 is.

Ik word gek!
Asjeblieft deel me jullie mening:)

Kus

Ik heb ook een vriend gehad van 21, ben zelf 17. Dat werkte goed hoor!

Aaah oke:) maar wat denk jij als je het bovenstaande leest?

vind het niet zo’n groot leeftijdsverschil hoor… Kan makkelijk. Als je die jongen leuk vindt, dan moet je hem toch niet laten lopen, alleen omdat hij ietsjes ouder is.

Dat wil toch wel?

Ja maar weetje, ik ben bang dat als ik iets laat blijken van dat ik hem leuk vind dat ik dan dat meisje ben dat een jongen van 21 meent te krijgen…

Nee natuurlijk niet. Ik zou gewoon eerst voorzichtig afspreken of zo?

Ach waarom niet? Hij lijkt jou ook leuk te vinden… Je kan het toch altijd proberen :slightly_smiling_face:

Oke dankjewel :slightly_smiling_face:

Ga er voor!

Ik ben ook 21 en als ik terug kijk is mijn wereld nu heel anders dan toen ik 16 was. 5 jaar leeftijdsverschil is op zich niet zo erg, maar ik denk dat jullie werelden met 16 en 21 nog best ver uit elkaar liggen. Natuurlijk ken ik geen van jullie persoonlijk, dus misschien hebben jullie wel heel veel gemeen met elkaar. Ik ken ook mensen die toen ze een jaar of 14 waren met iem. van 19 gingen, 17 &23 en zelfs 17&28 (die laatste zijn nu nog steeds bij elkaar!), maar ik ben er meestal een beetje sceptisch over, omdat je nu misschien heel erg van hem onder de indruk kan zijn, maar als je uiteindelijk ‘zijn’ leeftijd bereikt kan je soms met een dubbel gevoel terug kijken. Als ik jou was zou ik het gewoon heel voorzichtig uitproberen, en zowiezo door niemand laten pushen. hopelijk klikt t op die manier, en dan zou ik zeggen geniet er van ^^

Proberen kan nooit kwaad!

Ik ben 15 en mijn vriend ook 21. Dat werkt tussen ons heel goed.

Ik zou het proberen. Als ik dit zo lees dan lijkt het idd alsof hij je leuk vindt ja. Sms een keer of hij wat wilt afspreken, hoeft niet iets groots te zijn, gewoon iets drinken ofzo.

Als je hem echt niet uit je hoofd kunt zetten,
zou ik er wel werk van maken… Laat blijken dat
je hem ook wel ziet zitten…
Maar aangezien je met hem werkt moet dat niet
moeilijk zijn toch…? Succes.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240