Ik weet het niet

-

Nee is niet raar, komt gewoon vanzelf.

Uit mijn eigen ervaring loopt het met de jongens die me meteen gaan zoenen enzo altijd verkeerd af. Alsof ze het daarna wel weer gezien hebben.
Ik denk dat het wel goed is om het rustig aan te doen, zo is het zoenen ook meer iets speciaals ipv iets wat normaal is om meteen te doen!

Misschien was die jongen een beetje onzeker. Of hij denkt anders over ‘zoenen op eerste afspraakje’

ik vind dat niet raar hoor. als je persé met hem wilt zoenen kun je ook zelf beginnen toch :’)

haha ik vond het altijd al erg als ik maar 1x had gezoend met de jongen waar ik een date mee had(op een middag/avond) :ppp

Jaa daar heb je dan wel weer gelijk in haha want altijd als ik met een jongen afspreek enzo dan zoen ik altijd meteen op 1e keer afspreken en het loopt uit eindelijk altijd op niets af… naja 1x eerder heb ik wel gehad dat ik 1e keer niet had gezoend maar toen was ik 13 haha maar toen had ik uiteindelijk wel met m gekregen !

ja hahaha maar ik ben dat nou eenmaal gewend want dat is altijd zo dat ik zoen op eerste date, en toen ik net ook al met me vriendinnne het over had was het ook zo van noo echt niet? enzo haha en ik ben echt heeel snel onzeker als t gaat om relaties en die shit.

iemand nog ?

Hmm zou me er niet al te druk om maken, des te spannender zal de 2e date zijn toch :slightly_smiling_face:

ja als er een 2e date komt straks hoeft die me niet meer nu ofzo hahah

don’t worry! normaal zoende ik ook bijna altijd wel op een eerste date, tenzj de de klik er niet was natuurlijk… Maargoed, de eerste date met mijn vriend was super, hartstikke gezellig, maar op t eind gaven we elkaar een kus op de mond, en namen allebei niet echt initiatief om te zoenen. Ik dacht eerst ook dat ie me misschien toch niet zo leuk zou vinden, maar we zijn nu ruim 20 maanden verder… dus denk niet dat die zoen nou echt de doorslag zal zijn haha

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in nederland gebeurd het erg vaak dat er word gezoent op de eerste date. Als je hem leuk vind, waarom zou je het dan niet doen?
Ik zou me er niet zo druk om maken hoor, stoere jongens zijn soms toch wel watjes als het erop aan komt.
Wil hij nog een keer afspreken?

Er is geen ‘regel’ dat je zoent op de eerste date of afspraak. Het is naar gevoel en als je niet heb gezoend is dat helemaal niet erg, het komt vanzelf wanneer het juiste moment er is!

^ Couldn’t agree more.

Of hij houdt gewoon niet zo van dat gelebber met tong, net als ik :’)

Het is helemaal niet raar, blijkbaar wacht hij op het ‘perfecte moment’ als dat zo is, vind ik dat juist wel goed aan hem. Nu kan jij er steeds meer naar verlangen, als je hem echt echt leuk vind en als je dan eindelijk met hem zoent is het alleen maar leuker omdat je er al zolang op wacht!!