Ik weet het niet

Oke, beetje vage titel maar goed.

Mijn zusje (12) sprak een jongen [Ik noem hem even J.] (16) op msn.
En dat gesprek ging ongeveer zo;

J. zegt;
Ken jij ene C. ?
Zusje. zegt;
nee ?
J. zegt;
Nou hij vind je zus leuk.
Allebei lelijk dus komt goed uit.

Oke, vet leuk en aardig allemaal. Maar wat moet ik nu doen?
Want ik vind die C. helemaal niet zo heel lelijk ;$.

x

euh zeggen tegen C, dat zijn vriend J. dat tege jou zusje heeft gezegdd en zien wat hij hiervan zegt :slightly_smiling_face:

J. is een beetje een eikel met een enorm ego.
Maar op hem afstappen, het ligt een beetje anders.
Ik ken hem niet echt, hij heeft bij een goede vriendin van mij op de basisschool gezeten en thats all. En om dat op hem aftestappen en te zeggen ; ‘‘Eh vent, drop mij je nummer alles’’ daar heb ik het lef niet voor ;$.

heb ge al met C. gepraat?

Eigenlijk, vind ik dit een beetje vaag. En aanstellerig, vraag gewoon of 't waar is? En als er wat inzit, ervoor gaan.

dan zou ik me er verder niet zo druk om maken. Als jij hem amper kent dan kent hij jou toch verder ook niet? waar is dat leuk vinden dan op gebaseerd…

Uiterlijk.

zou toch echt even een hard woordje spreken met die J, lullo.
en ja inderdaad aan C. vragen of dat waar is.

recht in gezicht vragen, dan zie je het meteen aan zn reactie

Hij vind je zus leuk, is hier op te vatten als hij vind je leuk/lekker uitzien.
Ik zou er weinig achter zoeken. Beschouw het als een compliment.

Als je aan J. dingen gaat vragen heb je kans dat er een heel ongemakkelijk moment komt. Als hij zo’n eikel is als jij beschrijft dan kan het wel eens zo zijn dat hij je daar belachelijk mee gaat maken als het niet waar is. Bespaar je die schaamte en neem het complimentje gewoon aan haha. :slightly_smiling_face:

Huh, er staat niet dat hij haar zus leuk vind en ook niet dat C een eikel is. Die J is nogal onaardig.

Ik bedoelde J.