Hoi meiden!
Ik ben echt al heel erg lang verliefd op een jongen die in hetzelfde jaar zit als ik. Hij zit niet bij mij in de klas, helaas, dus is dat al geen reden meer om hem aan te spreken. Daarnaast zitten we niet echt bij dezelfde vriendengroep, dus elkaar spreken in de pauze zit er ook niet in: ofwel, er is niet echt een rede om met hem te praten, maar dit wil ik natuurlijk wel heel graag!! Ik vind hem zoooo leuk, maar heb geen idee hoe ik het moet aanpakken. Jullie tips?
Xxx
add um eerst op hyves ofzo,
en ga dan vanuit daar een praatje aan ;’)
Haha goed idee alleen hij heeft geen Hyves!
vraag waar hij van houd en zo word het een kort gesprekje
Ik ben heel blij met alle tips die ik krijg, maar het niet een beetje raar om m zo maar ineens aan te spreken? Ik spreek hem eigenlijk nooit!
Ja, ik vind het wel raar om zomaar hem aante spreken hahaha xd
heeft ie ook geen facebook of twitter ofzo?
of zie achter zn msn te komen :’)
laat iets vallen bij hem in de buurt en dan raapt hij het op en zo komen jullie in gesprek
x
Je moet hem niet meteen toevoegen op hyves/msn ect, want hij weet toch niet wie je bent?.. en dan schrik je hem bovendien af…
Ik zou gewoon eerst oogcontact maken (of hebben jullie dat al?..)
Haha aparte manier klein beetje voorschut!
Ehm Nouja oogcontact… Ik probeer het wel, haha!
En doet hij het zelfde?.. (dus naar je kijken, bijv. dicht bij je staan?..)
Als je na de vakantie op school komt hem alsnog een gelukkig nieuwjaar wensen? Of gewoon vragen hoe zijn vakantie was?
ja joyce heeft gelijk
Beetje vreemd als ie haar niet eens kent?.. (raar om te vragen bedoel ik)
Haha dat gevoel heb ik dus ook…
Ik zou dat afraden
Straks denkt ie: Wtf ( ':
maak eerst maar oogcontact, en flirt (en niet zo dat iedereen het merkt haha)
Oogcontact!
Of na de vakantie als hij in de buurt is gewoon aan iedereen die je tegenkomt(bekenden) gelukkig nieuwjaar wensen, dan ziet hij dat
en dan loop je door, kom je bij hem, ook gelukkig nieuwjaar en glimlach je naar hem
het komt niet echt vreemd over, maar meer spontaan denk ik, gewoon mensen die je niet kent gelukkig nieuwjaar wensen (:
Ik vindt dat raar en de meeste vatten dat op als: ‘‘Wtf?’’. Ik zou het met oogcontact proberen wat IK dus al eerder zei.
Zie je m misschien eens met uitgaan? vind ik altijd wel makkelijk om iemand aan te spreken