ik weet het niet

Heej
Ik heb het 3 dagen geleden uitgemaakt met me vriendje,
want ik voelde niks meer voor hem.
nu het uit is, weet ik niet of ik de goeie keuze heb gemaakt
hij wil me graag terug, en dat laat die ook merken
Ik vind het zo kut dat ik hem pijn heb gedaan
nu zit ik met een probleem
een jongen wil met me zoenen, ik ook wel met hem
maar dan zit ik dus nog met rik (ex), als ik met de ander zoen, wilt hij me vast niet emer terug, voor als k hem wel weer terug wil. Maar ik wil wel met de ander zoenen
ik zit helemaal in de knoop en begrijp NIKS meer van mezelf, want de ene x vind ik hem wl leuk, en de andere keer HELEMAAL niet.
sorry als het neit aan de regels is ofzo.

bedankt! (K)

:'3
Dat kun je toch niet van te voren weten? Als dit je bedoeling is vind ik dat je heel lullig bezig bent met je ex vriendje.

nee kan ik ook niet zeker weten maar stel dàt het zo is

Dat is een rot situatie
Maar je zegt zelf, je voelt niks meer voor je ex, dus daarom heb je het uigemaakt, en misschien is het dan juist wel goed om het leven weer op te pakken, te zoenen met iemand anders.

Mijn vriend heeft het nu ook uit gemaakt na ander half jaar, omdattie niks meer voelt, en hij weet gewoon 100% zeker dat het gevoel niet meer terug komt. dus dan moet je verder met je leven.
Dus ik zou er gewoon goed over nadenken… Heb je spijt dat je het hebt uit gemaakt?
Denk je dat het gevoel nog terug komt?

Sterkte

ik weet niet of ik spijt heb
ik voelde me niet echt op me gemak, niet omdat ik mezef niet kan zijn, maar omdat ik niet altijd 100% verliefd was. ene x wel, andere x niet.
ik denk dat het misschien nog terug komt, maar dat kan k dus neit weten

bedankt :slightly_smiling_face:

Rot situatie, maar je hebt het toch niet zomaar uitgemaakt?

omg nu lijkt het net alsof je je ex niet wil kwetsen door met die ander te zoenen, zodat je hem ooit nog terug kan krijgen als JIJ wel wil… Hoe moet hij zich dan wel niet voelen. Vind het een beetje egoïstisch maar dat zal wel aan mij liggen…

Je hebt het nog maar pas uitgemaakt, dus geef jezelf nu even wat tijd om rustig na te denken en het te laten bezinken. Misschien kom je dan tot de conclusie dat je toch nog gevoelens hebt voor je ex, maar misschien kom je erachter dat die gevoelens echt niet meer terugkomen. Dan pik je de draad van je leven weer op en kan je je concentreren op die andere jongen… Maar hou geen van beiden aan het lijntje, dat vindt niemand leuk. Zeg gewoon dat je even wat tijd nodig hebt…

Ik zou lekker met die (nieuwe) jongen gaan…
Je weet dan meteen walt je voelt…
Als je nu met deze jongen gaat voor een keer voel je meteen of je niet nog iets voor je ex voelde of niet…
Al voel je nog iets, is dit toch gewoon eenmalig?
En je ex mag daar niet boos om zijn want het is je ex.
Ik heb soms ook een te grote ego dus ik weet niet of dit een goede oplossing is…
Maar ik had dit wel gedaan toen het over was met mijn vriendje (A) Ook al had ik maar heel even met die jongen…

Good luck.

Mischien nog even geen vriendje meer nemen? Je weet duidelijk niet wat je wilt.

Het is niet voor niets uit, lijkt mij?
Ik zou je ex niet meer terug nemen en sowieso wachten met die ander.
Het is misschien wel iets te vroeg na 3 dagen al.

Ik vind sommige dingen die je zegt echt stom O__o Dan kan je hem niet meer terugnemen, wanneer je wél zin in hem hebt? Als ik jou was zou ik gewoon niemand kiezen…

Beetje lullig.
Je wil gewoon een backup.