Ik weet het niet

Ik zit 2 keer per week tijdens natuurkunde naast een jongen, door toeval zijn we naast elkaar beland. Vroeger toen ik in groep 7 zat praatte ik altijd met vriendinnen over hem, wat duurde tot de 2e klas. (Ik zat niet bij hem op de basisschool). Ik zit nu in de vierde. We vonden hem niet lelijk, alleen hij en zijn ‘groepje vrienden’ vonden we gewoon raar. Maar nu blijkt dus dat hij eigenlijk hartstikke lief en aardig is. Hij appt me nu sinds een paar dagen, en hij toont interesse en vraagt of we samen naar school fietsen. (Klinkt heel kinderachtig hahaha). Ik vind hem ook wel leuk, maar ik vind hem zo niet het type voor mij. Hij is slim, rustig en lief terwijl ik normaal juist val op van die uitbundige ‘aanwezige’ types. Hebben jullie ook wel is in zo’n situatie gezeten? En wat hebben jullie toen gedaan?

Als je iemand leuk vindt, vind je iemand leuk. Of het nou je “type” is of niet, zou me daar echt geen zorgen over maken. Als het goed voelt, ga ervoor! :slightly_smiling_face:

Ik had van mijn vriend ook nooit verwacht dat we iets zouden krijgen, omdat hij dacht ik ook niet mijn type is. Maar het gaat nog steeds goed na meer dan 2 jaar, dus als ik jou was zou ik die kans grijpen! Als je hem leuk vindt en hij jou ook, wat houdt je tegen? :slightly_smiling_face: Jullie kunnen misschien wel wat leuke dingen doen samen, keertje wat drinken, naar de bioscoop, en als jullie echt niet bij elkaar passen merk je dat gauw genoeg. :slightly_smiling_face:

Gewoon ervoor gaan :slightly_smiling_face: Misschien kom je erachter dat het slimme, lieve, rustige type veel beter bij jou past dan die ‘‘aanwezige’’ jongens. Als je samen met hem naar school fietst kan je lekker met hem kletsen en hem beter leren kennen. Super handige manier!

Ik zou idd ook gewoon een keertje afspreken, dan kom je er vanzelf wel achter of je hem leuk vind of niet. En samen naar school fietsen lijkt mij een goed idee! Dan kun je hem wat beter leren kennen en misschien een keertje afspreken om samen huiswerk te maken ofzo. Dan doe je gewoon net alsof je niks snapt van natuurkunde :wink:

Je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk. Jouw “type” vind ik altijd echt heel erg overrated. Vraag of hij iets leuks wil doen, hij vindt je volgens mij wel leuk…