heej girls
een tijdje geleden heb ik een verhaal gezet over een jongen die ik leuk vond maar hij had met een vriendin van me gezoend
nu komt het vervolg
gister nacht (zaterdag nacht) zag ik die zelfde jongen weer die ik leuk vond/vind. Ik had hem geappt of hij ook naar de club kwam waar ik vaker ben en hij ook, hij kwam dus. ik had hem gratis mee naar binnen genomen. dus toen we net binnen waren gaf hij me ineens een knuffel en 3kusjes op me wang ik deed dit uiteraard terug. later liep ik naar een andere zaal en hij ook ik zag hem en botste expres tegen hem aan om beetje aandacht te krijgen (misschien wel verkeerde manier) maar we zijn nu gewooon vrienden Later zag ik hem nog een paar keer in een zaal en hebben we een beetje gedanst (niet schuren of boeken) gewoon gek gedaan ik was even buiten en zat op een bankje en hij kwam naast me zitten daar hebben we nog wat gepraat en gelachen daarna gingen we samen weer naar binnen wat halen en toen was ik weer naar me vriendin gegaan maar toen ik dus tegen hem op botsten kneep hij voorizchtig in me kont en pakte ik zn hand waardoor we even ‘contact’ hadden hij heeft me nog een paar keer die nacht me geappt waar ik was ik had hem nog gevraagd waarom hij zei ik wilde je even zien toen ik weg ging heb ik hem opgezocht en zei ik dat ik weg ging hij zegt okee zie je nog wel keertje dankjewel voor entree enzo ik ga hem nog een knuffel en hij gaf me kusje in me nek
dit was het zoon beetje wat er gister nacht is gebeurt
maar ik weet nu niet of hij mij leuk vind of niet ? we appen verder niet en hebben vandaag ook niet veel gepraat
ik weet nu niet wat ik er verder mee aan moet
hebben jullie misschien tips/het zelfde probleem