ik weet het niet zeker..

Ik vindt een jonge op school leuk… wanneer ik hem leuk vondt? nou, ik en mijn vriendin zaten dus in de kantine we waren uit mijn vriendin wachtte op haar vriendin. En toen zag ik die jonge die ik leuk vindt lopen door de hal, een ander jonge had zn pet afgepakt dus hij zij tegen die jonge geef mijn pet terug, en hij keek ieder keer naar mij en hij lachte ook… En later toen we naar huis gingen met mijn vriendin zagen we die jonge fietsen, dus we gingen snel fietsen zodat we hem konden inhalen. Dus we hadden hem ingehaald we gingen in de zelfde richting fietsen. Een tijdje later was ik dus opschool, ik wachte op de gang met mijn klas tot de leraar kwam. Hij en zijn vriend gingen dus op de verwarming zitten ik was bij hen in de buurt en hij zit niet eens bij mij in de, klas hij moet ook niet naar de zelfde lokaal dus hij zat daar maar gewoon, hij keek me heel de tijd aan. En heel lang ook en soms lachte hij naar me… En hij keek nogsteeds tot ik moest gaan hij bleef tot ik weg was. Hij kijkt ook heel vaak naar me als we pauze hebben en later had ik dus pauze, ik was nog in het lokaal ik ging even mn tas pakken. Toen zag ik hem vriend die zomaar naar mij kwam kijken hij was op de gang, bij de deur mijn vriendinnen zagen het ook, het was de zelfde vriend als vorige keer.
maar ik wil weten waarom die vriend kwam kijken naar me.
en ik weet niet of hij me leuk vind.

Ik denk niet dat je kan zeggen of hij je leuk vindt, of dat jij hem leuk vindt zonder hem ooit gesproken te hebben. Daar maar mee beginnen misschien? Kan in ieder geval geen kwaad.

Sorry, niet vervelend bedoelt. maar zonder hoofdletters en punten enzo heb ik gewoon geen zin om het te lezen, dus kan ik je ook niet helpen…

misschien is het handiger als je wat meer punten en komma’s gebruikt?
is was makkelijker te lezen in my opinion.

ga flirten zo kom je er vanzelf achter of het wederzijds is.
heb je hem op msn of facebook?

Tekst is niet goed, anders zou ik het wel gelezen hebben…

ow… ik heb het een beetje veranderd is het nu beter?

heey ik zou indd gewoon met hem gaan praten. of als je dat nog niet durft hem groeten als ie naar je kijkt misschien komt ie dan wel naar jou toe :wink:

suc6!! xxx

Zeg gewoon hoi.

maar, als ik gewoon hoi zeg dan is het een beetje voorschudt hij is meestal met vrienden ;p alleen ik vind hem ook wel leuk maar weet echt niet wat ik moet doen hoe moet ik de 1e stap zetten…

ik wil contact met hem zoeken hoe maak je nou met een jonge contact? ;p

Via feesjboek

hmm gewoon promgeluk^^
in de buurt komen van hem zo dicht mogelijk ;p
en dan proberen es een opmerking te maken
van waarom die steeds kijkt? en natuurlijk erbij zeggen
dat je dat helemaal niet erg vind ;p
er staat trouwens 2 topics best boven aan met hetzelfde probleem ;o
kheb nog een goed topic van wel een poos geleden maar daar staat dus het
hele verhaal in geschreven hoe het ging zou ik dat hier plaatsen?

@hierboven:

ja graag :DD.

‘Per ongeluk’ tegen hem aan lopen op school?
Ik wou dat ik ook op zo’n grote school zat dat ik iemand niet zou kennen en er zo mee zou kunnen flirten maar in een school van 180 mensen gaat dat dus niet…^

maar hij zit dus in klas 1 ;p en ik ook we zitten niet in dezelfde klas dus dat wordt lastig, en hij is ook vaak met zijn vriend in de pauzes enzo .Maar toen hij heel vaak naar mij keek ik zie hem vaak ook op de gang als ik bijv. naar een ander lokaal moet vindt ik hem, opeens ook leuk. en als ik bij hem in de buurt ben doet hij stoer naast zijn vrienden

http://forum.girlscene.nl…niet/list_messages/123165

het is wel veel maar wel leuk om te lezen :grin:

hmm ik zit even te denken,
als ik iemand op school leuk vind lach ik er meestal veel naar
en veel in de buurt proberen te komen.
ben er ook veel met uitgaan tegengekomen
en dan zei ik heee jij zit toch op die en die school?
of op facebook wat tegen hem zeggen
sommige vinden dat miss laf maar het is wel super handig(a)

hou je ons op de hoogte :grin: