Ik weet het niet, wat denk je ?

Hee!!
Ik vond dus een jongen al een tijdje wel knap en lief enzo…
En toen ik op donderdag een optreden had, is hij (ik noem hem even X) komen kijken.
Gisteravond rond 6en vroegen 2 vrienden van mij; Marieke, ga je mee vanavond? =D Ik snapte het niet dus ik vroeg; huh, waarheen ?
Vrienden; Heeft X het niet gevraagd? Sms hem maar even!

Dus ik smste hem en hij zei; Ohja!, sorry vergeten te vragen, maar ga je vanavond mee naar het feest van S.?
Ik wilde graag en ik had net zolang gezeurd tot ik mocht. Dus ik ging naar het feest en ik trok veel met X op. Het was superleuk, en we hebben helemaal niet geslapen (het was een slaapfeest). En toen het feestje afgelopen was, ging X met mij mee om wiskunde te leren, omdat ik dat niet snap. Maar ik kwam erachter dat ik mijn boek op school was vergeten, dus gingen we maar TV kijken in mijn bed. En hij begon mij te knuffelen en mij kusjes te geven, en ik begrijp dat het nu lijkt alsof hij mij dus leuk vind… Maar ik weet het dus niet zeker, want het begon meer als een geintje? Wat denken jullie? :blush:

xxxx

Ik denk dattie je wel leuk vindt.

Ik denk dat ik een beetje gek word van al die topics hierover

ik denk idd dat ie je tog wel leuk vind,
en als hy met het grapje begon zeg maar,
deed ie dat misschien om te kijken hoe je erop reageerde :stuck_out_tongue:

een jongen doet zoiets niet omdat ie een meisje niet leuk vind.
denk je dat hij dat zomaar bij andere meisjes ook doet? wat voor type is hij?
ga er maar van uit dat ie je leuk vind.
als jullie een keer met een grote groep ergens naartoe gaan, trek je gewoon veel met hem op zodat julllie elkaaar beter leren kennen, endan zie je wel of het iets wordt!
succes!

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt!! Ik heb met hem afgesproken dat we waarschijnlijk vrijdag samen naar de film gaan, dus we zullen zien! =D
Dankjewel !!

Het is nu aan x]!!! <333333

[i]wat leuk, dat het nu iets is tussen jullie.

xliefs.[/i]

Leuk! Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

Ja, gefeliciteerd met je verkering!