Ik weet het niet met die vent.

Ik weet nu echt even niet wat ik moet doen.
Sinds april ben ik samen met hem.
nou, hij is niet klef ofzo. eigenlyk helemaal niet.
En dat hoeft ook niet van mij.
maar ik heb steeds meer het gevoel dat het hem alleen om sex (of whatever) gaat.
Want zoals vandaag, hij is zes weken op vakantie geweest naar zijn vader in Noorwegen. Vandaag is hij terug gekomen. Ik ging naar vrienden, en hij was daar ook. Hij zegt de hele avond niks tegen me en zit vijf meter van me af, en als ik dan naar huis ga, dan ‘loopt hij even mee’
En zo gaat het eigenlyk altijd.
ik vind hem nog echt wel leuk enzo, maar ik heb er eigenlyk zo niet zoveel zin meer in. En met hem erover praten heeft geen zin want hij is gewoon een botte boer.
Wat vinden jullie?

Gewoon wel praten.
Als je niet weet wat hij erbij voelt en denkt kom je zelf ook niks verder.

Ik zou er ook over praten
of je geeft de link van dit topic en dan hoef je het niet te zeggen, kan hij er over beginnen als jullie elkaar zien.

Nou, hij zit nooit achter de pc, dus dat is niet echt zo’n optie.

nou als je er zo over denkt zou ik het uitmaken.

Dan moet je wel met hem erover praten, anders weet ie 't niet.

als je al vind dat hij een botte boer is zou ik het uitmaken.

zo iets had ik ook en daarna ging ik gewoon met hem naar huis en toen was alles weer goed(voordat je ergens ben met ander 5 meter van elkaar)en onze vrienden dede er ook alles voor om ons naast elkaar te late zitte

maar hij wist gewoon niet hoe die moest doen bij een relatie(verlege bang dat die raar doet tegen over zn vriende ect)

weet jou vriend dat wel

ik weet niet of hij dat weet, en het schijnt dat hij gewoon ‘zo is’ zo droog enzo, maar ik weet niet ik word er een beetje gek van en ik heb gewoon het gevoel alsof we alleen maar iets hebben zodat hij ‘iemand heeft’ snapje? Dus ja, misschien toch maar praten.