Ik weet het niet meer!

Hoi meiden,
Ik heb een probleem.
Ik ken een jongen al bijna 6jaar nu en vind hem echt leuk…
Het is bij mijn in de woonplaats kermis, en hij is nu al 2 dagen gekomen vandaag en gister. Het begon met ouwehoeren op msn en beetje bluffen maar toen is die uiteinderlijk toch echt gekomen samen met een vriend ongeveer 30 minuten rijden vanuit hun naar mijn toe.
Nu heeft hij dus een vriendin… die is op vakantie en hun hebben heel vaak ruzie zegt die vriend…
Maar ik heb de 1e dag een paar keer met hem gezoend en beetje lopen klote… Vandaag gaf die mijn een kusje toen die kwam en hebben we weer beetje lopen klote in de botsautos… Gewoon beetje stoeien enzo…
Toen ging die naar huis en ik was best teleurgesteld want er was nog niet veel gebeurt, maar hij liep op me af en we begonnen weer te zoenen… dit tot 4 keer toe.
Ik begin hem echt leuk te vinden… hij komt morgen weer en dan gaan we samen met die vriend uit hier in de feesttent als het goed is…
Hij is trouwens 18 geworden pas en ik 15… Zijn vriend zegt dat ik niet teveel hoop moet hebben omdat stel als het tegenvalt het niet zo een klap is. Ik denk dat ik morgen met hem even moet gaan praten, maar wat moet ik zeggen?

Wat moet ik nou doen? Ik wil weten waar ik eigelijk aan toe ben en ben bang dat het allemaal maar voor een paar avondjes is maarja hij gaat wel vreemd.

xxxxxx

Hij heeft een vriendin! Dus laat hem, je zou dit zelf toch ook niet willn moest je een vriendj hebben.

Tixie, je kan niet weten of hij haar gebruikt of niet. Je kent hem niet.

xxxBLONDIEE, zoen morgen niet met hem voor je met hem gepraat hebt. Kijk wat hij zegt en waar je je dan goed bij voelt. Er is natuurlijk een kans dat hij bij zijn vriendin blijft en hij je inderdaad gebruikt heeft. Maar dat zal je nooit zeker weten, wat hij ook zegt. De beslissing van wat je doet is aan jou.