ik weet het niet meer

ik ben een meisje en doe aan zelfbevrediging en ik schaam me dr best wel voor,
ik zit dan in de douche en hou de douchekop ongeveer 15 cm van mijn vagina vandaan, ik vind het fijn om te doen. Maar mijn vraag is dus ik heb de laatste tijd slijmerig spul in mijn onderbroek het is een beetje bruin/geel gekleurd en slijmerig en draderig. Elke keer wanneer ik zelfbevrediging gedaan heb zit het er erger. ik weet ook wel dat het kan zijn dat ik binnenkort ongesteld word maar kan het ook niet van de zelfbevrediging komen? kun je pleas reageren? ik zit er erg mee. mn moeder wil het zien maar stel nou wel dat het van de zelfbevrediging komt!
pleas help me :anguished:?
xx

okee?

Nee, dat komt zeker niet omdat je je zelf bevredigt.

Dat hebben alle meisjes.

Geven ze tegenwoordig nog wel biologie ofzo op school?

^ Waarom reageren sommige mensen zo onaardig/bot op elkaar? Is toch nergens voor nodig?

Neehoor, het komt zeker niet omdat je jezelf bevredigt. Ik denk dat het inderdaad komt omdat je bijna ongesteld bent, dan krijg je die afscheiding. :slightly_smiling_face:

Het ligt daar niet aan idd. Hoe oud ben je? Ik denk dat je snel ongesteld gaat worden.

Ja dit is zeg maar een soort waarschuwing van dat het gaat komen.

Dat is niet bot bedoelt. Maar hier op girlscene krijgen we altijd zoveel vragen over dit soort dingen. Die dingen heb ik op school gehad, dus ik vroeg het me af.

Misschien is ze nog maar 12 ofzo, weet jij veel. :’)

aawhh ik herken dit zoo, vroeger toen ik jonger was schaamde ik me ook haha maar is echt nergens voor nodig! sterker nog heel veel meiden doen het. en die afscheiding begint volgens mij ergens rond je 12e en betekend niet dat je meteen ongesteld word, maar als je opgewonden bent dan maakt je lichaam meer van dat ‘slijm’ aan waardoor het dan iets meer lijkt. maar schamen hoef je je zeker niet want als je ouder bent dan zul je er ook zo over denken:)

afscheiding ? met de opkomst van je ongesteldheid erbij