Ik weet het niet meer

Ik heb een stuk of 10 dates gehad met een jongen. Het was elke keer erg gezellig en hij zei dat hij me leuk vond. Hij heeft ook verschillende keren gezegd dat hij het wel wilde allemaal en vroeg mij steeds wanneer we elkaar weer zagen. Vorige week kwam hij opeens aanzetten met dat hij niet meer weet wat hij wil. Hij weet niet of hij me mist en wat hij voor me voelt. Zal ik hem de tijd geven om na te denken of gewoon nu gelijk al stoppen ermee?

Ik zou niet achter hem aan blijven lopen in ieder geval.

-dubbel

Als je zou willen dat het wel nog wat zou worden, zou ik hem gewoon even de tijd geven om na te denken. Als je er gelijk mee stopt wordt het sowieso niets.

Het is gewoon apart dat hij me eerst wel zag zitten en nou opeens weet hij het niet meer. Er is geen ander in het spel, dat heb ik gevraagd. Ik heb niets meer van me laten horen sinds vorige week en hij ook nog niet.

ik zou blijven afspreke met hem, dat word het mss voor hem allemaal duidelijker…
not give up!

Geduld is een schone zaak ^

Hij wil een paar weken geen contact zodat hij weet of hij me gaat missen of niet. Maar als hij me leuk genoeg had gevonden dan had hij me toch al wel gemist of ben ik nou zo gek om dat te denken?

ik zou gwn even afw8e … doe leuke dinge en denk er eve niet aan … (al is het mss moeilijk :s )
zoals SNNOZZ zegt geduld is een schoon zaak

Ja dat probeer ik ook haha! Maar ik denk gewoon dat het niks meer word. Als hij me echt leuk had gevonden (wat hij wel altijd gezegd heeft…) dan hoor je toch niet te twijfelen? Ik weet het, ik ben een zeur hahaha.

maar nee, je bent geen zeur … ik zit ook met een probleem dus …

Ook ongeveer hetzelfde? Hij heeft er over gedacht en toen kwam hij tot de conclusie dat het allemaal niet goed voelt. Maar toch bleef hij lieve dingen tegen zeggen en hij meende het allemaal… Ook heeft hij aangegeven dat het komt omdat hij niet zeker weet of hij zich wel wilt binden.

Ik vond een chickie heel leuk, toen hadden we eindelijk na een paar weken en toen ging ik juist twijfelen of het wel om haar ging of alleen om haar aandacht.
Toen zag ik dr een weekje later weer en toen wist ik gewoon dat het goed zat en dat ik voor niets had getwijfeld enzo (:

Je bent geen zeur inderdaad. Tja jongens zijn nou eenmaal rare wezens. Ik zou gewoon inderdaad even geen contact meer met hem hebben, misschien kun je er wel vanuit gaan dat het niets meer word, dan kan het altijd nog mee vallen (zo denk ik dan altijd) maar als je het gelijk af kapt, zal het sowieso niets worden. Ik zou gewoon die paar weken leuke dingen gaan doen en proberen niet te veel aan hem te denken.

Haha ja nogal. Maar als hij zelf aangeeft dat hij niet weet of hij zich wilt binden? Dan ben ik toch gewoon niet leuk genoeg voor hem? Hij heeft me altijd het idee gegeven eigenlijk dat hij mij leuker vond dan ik hem. Dus het komt een beetje uit het niets. Hij zei dat hij al een tijdje twijfelde, maar hij vond het wel steeds leuk als we wat leuks gingen doen samen.

En over dat binden, 2 vriendinnen van mij hebben echt maandenlang om elkaar heen gedraaid. Maar ze kwamen steeds weer bij elkaar uit enzo. Dusja als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je daar niet meer over, lijkt me… (:

En wat 0654 zegt, ik twijfelde in het begin ook heel erg of het nou om hem ging of om de aandacht. Maar ik geloof dat het wel om hem gaat, maar ook een beetje om de aandacht denk ik…

En over dat binden, 2 vriendinnen van mij hebben echt maandenlang om elkaar heen gedraaid. Maar ze kwamen steeds weer bij elkaar uit enzo. Dusja als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je daar niet meer over, lijkt me… (:

Nee, maar sowieso als je heel lang en diep over iets gaat nadenken, ga je dan niet altijd twijfelen? Hij had er echt heel goed over nagedacht voor hij het mij vertelde vorige week zei hij. Maar het is gewoon lomp van hem dat hij mij het idee gegeven heeft dat hij me echt leuk vind! Of hij durft zich gewoon niet te binden en is bang dat hij al de vrijheid kwijtraakt die hij nu heeft?

Hij weet ook niet waarover hij twijfelt en kan het ook niet uitleggen. Hij weet helemaal niks meer toen hij ging nadenken over ons. Is het dan niet gewoon al over? :stuck_out_tongue: