ik weet het niet meer,

oke,
nou ik ken een jongen van msn, jaa zeg maar dat het raar is, dat jij daar problemen mee hebt i don’t care, want dan negeer ik je gewoon.
naja, die jongen is dus heel grappig enzo, ik ken hem nu denk een halfjaar ofzo…
hij is grappig, lief, slim… maar afgelopen maand hadden we steeds ruzie, over van alles echt je kunt het je zo stom nieteens bedenken.
de laatste tijd gaat het beter tussen ons, want op de een of andere manier begrijpen we elkaar nu beter denk ik.
ik vond hem eerst leuk, en toen kregen we ruzie… en toen voelde ik niks meer voor hem,
maar nu vind ik hem misschien wel weer een beetje leuk,
alleen hij maakt mij altijd heel verlegen,
hij zegt op msn ook dingen als ik hou van je en hij zegt tegen andere meisjes van; ja ik wil niet met je cammen want ik ben met Anne aan het praten, en dan krijgt hij dus ruzie met die meisjes, dat vind ik best wel sneu, want 1 meisje vond hem eerst leuk, en toen had die dat gezegd enzo, maar ik ben bang dat als ik dan verliefd op hem word dat hij mij dan ook zulke dingen flikt… en dat wil ik liever niet.
dus ik heb geen idee wat ik nou mee moet…

Eh. Heb je hem al überhaupt in het echt ontmoet?

Aaah, veel tekst. Geen zin om te lezen haha, up!

… Oke wut?

praat met hem

ja een paar keer, maar dat was ook in het bijzijn van vrienden enzo, dus niet echt met zn tweeen.

Ik zou mooi met die jongen kappen. Op msn krijg je meestal toch een beeld van iemand die niet overeenkomt met de werkelijkheid…

Geen idee wat je moet doen, beschouw dit maar als onzin.

Lastige situatie. Vooral omdat dit zich afspeelt op msn en niet real life.
Heb je hem ooit gezien? Want ik kan begrijpen dat je via msn gevoelens kan creëren maar die kunnen in het echt natuurlijk ook anders zijn.
Sowieso als je hem niet verder persoonlijk kent als persoon zelf is het moeilijk om te concluderen of hij dit ook bij jou zou doen. Maar zoals ik kan opmaken uit je bericht, zal hij je wel zien zitten - tot in hoeverre weet ik het ook niet- en zou hij niet gelijk hetzelfde doen.
Maar ja, ik snap sowieso niet waarom die meisjes boos worden als ie niet wilt cammen, want dat is zijn keuze dus ja.
Je moet gewoon kijken hoe het loopt en achter je gevoel aangaan, uiteindelijk kom je vanzelf bij het juiste antwoord.

tja , ik zou gewoon vaker met m afspreken, want via msn kan je alles zeggen… ;p

Zoveel tekst is het toch niet? :stuck_out_tongue: