Ik heb al iets langer als een maand met me vriend. in het begin was het atlijd heel veel smse enzo maar dat word nu steeds minder. ik heb steeds het idee dat allesvan mij kant af moet komen. en als ik het er met hem over heb dan reageert die daar gewoon niet op. ook moet ik altijd beginnen met smse. een tijdje geleden heeft ie gezegd dat ik te veel op z’n nek zat maar als ik niet sms hoor ik gewoon heel de dag niks van hem… maar als ik hem zie in het echt is hij kei lief. maar waarom doet ie dan zo? ik twijfel altijd of die me wel leuk vind… want ik wil hem echt niet kwijt! ik moet ook atlijd vragen om af te spreken en pas had ik daar wat van gezegd dat hij ook wellis in initiatief mag tonen hij zei toen okee maar ik merk er niks van. hij smst ook atlijd met super veel mensen en daar zitte ook meisjes tussen maar dat zijn gewoon vrienden zegt ie dan…
wat denken jullie?
Ik zou een pittig gesprek met hem hebben want ik vind het niet overkomen alsof hij echt zin heeft in een relatie met je…
Ik heb echt precies en exact dezelfde sitatie gehad met m’n ex, maar ik kende hem net een maand voor we vast gingen en toen gedroegen we ons vanaf de eerste avond al als een ‘setje’. Bij mij is het gewoon te snel gegaan en uiteindelijk hadden we toch niet echt een klik… dus hebben we het uitgemaakt.
Als het niet werkt tussen jullie, kun je er niet veel meer aan doen denk ik…
dat is de onzekerheid bang om je vriend kwijt te raken
daarom geef hem de ruimte hij moet van zijn kant wat laten horen
neem dit keer geen inactief laat hem actie ondernemen
ik wil hem ook echt niet kwijt! gister was die bij mij en dan is het wel echt super leuk dan is die ook echt lieff
Misschien zit je idd wel wat te veel op ze’n nek, en houd hij niet zo van constant smsen met zijn vriendin. Een goed gesprek zal goed doen, vertel hoe je je voelt. En vraag ook waarom hij nooit het initiatief van contact maakt.
Ik lees dus nu al een paar problemen, die zich nu iets meer dan een maand afspelen.
Denk na of je nog echt met hem wilt zijn. Zo als ik het leest vind je het niet meer echt leuk.
Een gesprek kan, maar wilt hij dan ook echt luisteren of kan het lijden tot een ruzie.
Denk goed na en daarna een gesprek.
Bereid je er dan goed voor en blijf kalm, laat niet je gevoelens over je stem beheren
Wat je hier typt moet je aan hem vertellen
Volgens mij ben je ook iets te blij gegaan haha
Ik denk dat je te veel op je vriend zijn huid zit. Geef hem wat rust,
Als hij na zoveel dagen nog niks laat horen dan dump je hem, is hij je ook niet waard!
Dat gebeurd eenmaal na een poosje, maar jullie hebben nog maar iets van een maand… misschien zit je hem ook wel te veel op zijn nek. Als je dit onderwerp bij hem alweer gaat aankaarten wordt ie er waarschijnlijk nog gekker van. Ik zou ff wat rustiger aandoen en gewoon afwachten.
mijn vriend smst nooit uit zichzelf maar ik heb me eruit eindelijk bij neer gelegd. ik heb een jaar met hem en het gaat goed, maar ik heb er ook geen moeite meer mee. wat is nou een sms als hij in het echt heel lief is?
praten, praten, praten, en er samen uitkomen! dat is het belangrijkste van een relatie.
kun je niet fatsoenlijk met elkaar praten en kom je er samen echt niet uit… dan werkt het gewoon niet.
ben altijd eerlijk tegen hem wat je dwars zit en laat hem ook zijn verhaal doen. het is duidelijk dat jullie wel een gesprek moeten gaan voeren samen.
ik snap dat je het vervelend vind dat hij met andere meisjes smst daar kun je natuurlijk wel iets van zeggen maar je kunt het hem niet verbieden hoe moelijk het ook is maar dat heeft weer te maken met elkaar vertrouwen (ook heel belangrijk!)
doet hij geheimzinnig over de meisjes waarmee hij smst?
en natuurlijk moet het initiatief van beide kanten komen…
laat eens een tijdje niks van je horen… kijk of hij je belt/smst ook die tekens betekenen al dat hij je stiekem niet kan missen, maar praat er ook goed samen over dat het afspreken van beide kanten moet komen en zo te zien heb je er al iets van gezegd maar gewoon blijven zeggen! blijf zeggen wat je dwars zit.
zie je dat hij echt niks veranderd maak het gesprek dan een x heel serieus en vertel hem de consequenties als hij zijn gedrag niet veranderd…
succes ermee
ik spreek uit ervaring, mijn vriend en ik praten veel met elkaar zeggen elkaar wat ons dwars zit en het gaat echt perfect zo tussen ons en zijn dan ook al langer dan 2 jaar samen… en natuurlijk heb je af en toe wel irritaties, dingen die je niet leuk vind maar ALTIJD zeggen !
als hij smst met een ander meisje en ik zit er langs kan ik eigelijk gewoon mee lezen maar dat doe ik niet. hij doet er dus niet geheimzinnig over.
maar ik heb het al eens tegen hem gezegd maar ik ben bang als ik het weer zeg dat hij zich gaat irriteren. en hij is niet z’n praterd daarin. maarja gister waren we samen en dan is hij wel kei lief. alleen ik word atlijd zo onzeker doordat hij geen initiatief toont…
Ik had dat ook met m’n vriend en we zijn nu bijna 2 jaar samen. het enige wat je kan doen is eens héél goed praten met hem en duidelijk zijn. Als hij bij je wil blijven, zal hij je wel begrijpen.
Ik zal een goed gesprek met je vriend aan gaan, één op één in het echt. En dan vertellen wat je dwars zit, bij hem. Als hij daar een goeie reden voor terug heeft, dan weet je dat hij van je houd. Zo niet, dan zal ik er goed aan denken om nog verder met hem te gaan… want zo’n vriendje wil je toch niet?
nou ik had een dag niks van me laten horen en vanmiddag smste die haha!
^
dat is al een goed teken, dus het betekend dat hij je stiekem niet kan missen!
nu even afwachten of hij ook het initiatief toont. Nu heb ik nog een vraag… als jullie samen zijn geweest, spreken jullie dan meestal een volgende dag af om af te spreken? want als dat het geval is dan toont hij ook het initiatief he!
of wat je hem ook eens kan vragen als je weer naar huis moet, wanneer je hem weer ziet of wanneer jullie weer iets gaan doen samen
reageert hij daar leuk op door te zeggen ‘zo snel mogelijk’ of ‘moren/overmorgen etc.’ en hij laat je dan ook iets weten, dan komt het ook van zijn kant
maar reageert hij bijv. ‘kijk wel’ en laat tenslotte niks van zich horen… dan zal ik er nog eens met hem over praten… maar als jullie bijv. een paar daagjes later een keer afspreken hoeft dat niet meteen negatief te zijn dat kan ook betekenen dat hij misschien een xtje lekker een dagje alleen wil chillen of met vrienden
wauw wat een lange verhalen typ ik trouwens haha