Ik weet het niet meer..

Hee allemaal ik ben hier nieuw, kvind girlscene trouwens hele leuke site :grinning:!

Maar ja , ik zit op school bij een jongen die ik eigenlijk wel leuk vind , maar het niet zeker weet, ik heb ze 06, msn enzo en ik stuur smsjes, hij smst wel terug, maar egt vet drooog :anguished:? , dus misschien hebben jullie tips waaardoor die minder droog tegen me doet? niet egt van die smsjes van ; ik hou van je, want dan denkt hij ook van ; okeeeé:p
En misschien ook paar tips om er agter te komen of die mij leuk vind, XD

xxkus

zeg zo iets van : ik heb niet veel beltegoed meer … maar ik stuur alleen naar speciale mensen …
als hij zegt : ben ik speciaal dan ?
moet je zeggen : ja maar ik weet niet of het wederzijds is …

en zo kom je er achter of hij je speciaal vind ofz :wink:
en soms moet je gwn zeggen : zo droog :stuck_out_tongue:
heb ik ook gdn XD

xx

Ja lijkt me wel een goede eigenlijk :stuck_out_tongue:
Maar ik denk dat als ik dat ene seg van dat speciale, dat die dan gaat sture van WTF of so iets, en als ik heb al heel vaak over dat die droog is enso gezegd maar de hint komt niet egt aan bij hem :p, maar jaa nog meer tips ben in een hopeloze bui xD
xxkus

Ik heb net ook tegen em gesegd op msn;
Kom, dan gaan we weer smsen :grinning::blush:
hij zegt niks
zeg ik weer; :blush:
Zegt die weer niks,
Wat moet ik doen ?! XD

xx

oke misschien een beetje flauw maar ik heb een keer een nep msn aangemaakt om er 8er te komen wat een vriend van mij vond ,hielp wel.
maar ik zou mij niet na doen ofzo hoor, je moet bij jongens echt zo duidelijk mogelijk zyn anders begrijpen ze het nooit xd heb ik gemerkt…

Ik denk dat ik morgen gewoon naar em toeloop op school, gewoon praten want ze kluisje is dichtbij die van mij enso, MAAR kut wat moet ik dan seeggeee ?XD
haha:p
xx

Uhm ik denk dat hij je dan niet echt leuk vindt…

Of hij durft niet…