Ik weet het niet meer......

• deze kan gesloten worden, is al opgelost!

Gewoon doen als het niks dan is het niks
geef het een kans.

je moet je niet druk maken om eerste keer zoenen en eerste keer vriendje hebben enzo.
had ik vorig jaar ook… en we waren beide onzeker en het was echt een rot relatie
we hielden niet eens elkaars hand vast. het was dus eigenlijk amper een relatie.

je moet je niet druk maken! idd spreek gwn een keer met hem af, misschien komen je gevoelens wel terug ?
en anders gwn eerlijk wezen.
je kan hem ook eerlijk zeggen dat je nog nooit een vriendje hebt gehad en dat je het moeilijk of eng of watdan ook vind.
als hij je echt leuk vind, dan gaat hij daar niet moeilijk over doen en houd hij rekening mee, lijkt mij dan.

succes, en niet te veel druk om maken hoor! ^^

Wat wil je nou van hem?

Heel erg bedankt voor je reactie!
Je hebt inderdaad helemaal gelijk.
Miss moeten we inderdaad wel gewoon afspreken om te zien of ht echt wat is.
Ik heb hm ook al gezegd dat we het er vanavond op msn wel over hebben das makkelijker dan via sms.
Maar ik denk dat ik maar gewoon eerlijk ben over dat alles de eerste keer is en nieuw is.
Dan hoop ik dat hij dat begrijpt.

Dankjewel X

Ik heb geen idee, ik weet ht allemaal even niet meer op het moment :S

Nou dan doe je niks, je hoeft het toch niet nu uit te zoeken? Je merkt het vanzelf wel; je hebt hem al afgezegd tenslotte.

Als je alsnog met hem afspreekt en er verandert niks, dan geef je hem misschien valse hoop.

Dat ga ik hem dus vanavond vragen wat hij er dan van zou vinden.
Ik ga alles gewoon eerlijk uitleggen, dat is het beste…

Ik zou het sowieso een kans geven. Als je met hem hebt afgesproken kan je altijd nog kijken of het voor herhaling vatbaar is of niet. Als je het niet probeert weet je het nooit!

mischien zie je wel een hele andere leuke kant van hem als je met hem uit gaat, zou het iig een kans geven, je hebt hem niets voor niets leuk gevonden. :slightly_smiling_face: