ik weet het niet meer

nou , ik heb ruzie met mijn beste vriendin
opeens begon ze me te negeren en dingen over me te zeggen (op twitter enzo)
zoals dat ik een leugenaar was en dat ik niet te vertrouwen was.
en ze zei ook dingen over een jongen die ik ken maar zij kent hem helemaal niet
en toen ik haar vroeg waarom ze zo deed en of ik iets verkeerd had gedaan zei ze dat ik stil was de laatste tijd.
toen heb ik haar gebeld en hebben we gepraat en ze zegt nu de hele tijd dat ze dat niet heeft gezegd/geschreven enzo.
en nu vroeg ze of ik wou blijven slapen en toen heb ik gezegd dat ik niet mocht maar toen ben ik wel naar een andere vriendin gegaan waar ik al langer mee had afgesproken (wel niet slapen)
ja ik weet het was echt dom om te doen.
maar toen had ik haar de volgende dag gebeld en sorry gezegd en dat ik niet snapte waarom ik zo deed.
toen hebben we alles uitgepraat.
maar daarna begon ze gewoon weer over me te praten, en 2 andere vriendinnen van me zeiden ook op twitter : zeg maar niets meer tegen me kutwijf.
maar daarna op msn zeggen ze dat ze er altijd voor me zijn en dat het niet alleen mijn schuld is en dat het wel goed komt.
maar nu weet ik niet of dat dan over mij ging.
ik wil het echt graag goed maken en ik zeg ook steeds sorry
en ik heb er ook echt spijt van
maar moet ik er dan wat over zeggen ?
wat moet ik doen ??

De volgende keer een printscreen copy maken van zulke opmerking maken en dan om een verklaring vragen? (en dan kan ze het achteraf ook niet langer ontkennen).

Als het mijn vriendin was dan moest ze wel met een hele goede reden komen…

wat een rare wijven zeg. Vraag waar die tweets op slaat.

Hmm, je had misschien wel gewoon beter kunnen zeggen dat je al met iemand anders had afgesproken i.p.v. zeggen dat je niet mag. Verder vind ik die meisjes echt kansloos doen. Wtf is hun probleem?!

Vraag hen of dat over jou ging?
En tsja, praten is het enigste dat je kan doen.

Als ze blijven ruzie zoeken, zoek je beter andere vriendinnen… Ook al is het moeilijk. :s

ik had die opmerkingen ook eerst opgeslagen maar ze ontkent alles en het was net weer goed dus wou ik niet weer ruzie maken
maar van die andere 2 vriendinnen weet ik niet zeker of ze over mij gaan.
moet ik er dan toch nog wat over zeggen of het gewoon vergeten ?

ja, ik weet dat ik dat beter had kunnen doen, ik heb daar ook echt heel erg veel spijt van.

Als jij sorry hebt gezegd en je fouten hebt erkent kun je het denk ik het beste aan hun overlaten, die tweets negeren en zien wat de tijd brengt. Verder zou ik niet echt iets weten…

jemig zeg, wat is dat toch met die meisjes en internet (twitter) pesten/ruzie maken :S

Jezus zeg, die durven. Nja ik zou nog niet eens moeite doen om met mensen die mij zo zouden behandelen vrienden te worden. Ze zullen dan namelijk ook nooit echt je vrienden zijn. Probeer je in te laten met mensen die goed voor je zijn. Waar je je fijn bij voelt, niet mensen waarbij je de hele tijd op je tenen moet lopen en twijfelt of ze je wel mogen. Dat wordt echt killing anders. Been there done that.
Sorry, dit is mijn beste tip. Ik ben misschien heel hard daarin, maar mensen die mij niet respectvol behandelen, geen gescheld, geduw, geruzie om niets, of me d grond in boren, die zijn mijn tijd niet waard. Natuurlijk werkt het ook the other way around. Oftewel “behandel mensen zoals jij behandeld wil worden” Maar dat moeten jou ‘vrienden’ ook!

ik heb die 2 andere die hadden geschreven zeg maar niets meer tegen me kutwijf gevraagd of dat over mij ging, maar dat was gelukkig niet zo.
maar die vriendin waar ik dus ruzie mee heb zit nu weer vanalles over me te schrijven, moet ik daar dan wat van zeggen of gewoon negeren ?

Iedereen gaat die dingen zeggen, en dan gelijk denken dat het over zichzelf gaat. Misschien gaat dat het wel helemaal niet, dus vraag eerst gewoon over wie dat gaat. Blijkt het over jou te gaan, vraag dan waarom enzo. Maak er ook de volgende keer een printscreen van, zodat ze het niet meer kunnen ontkennen, als ze nog steeds zeggen nee jij kunt er niets aan doen zeg je gewoon maar ik wil het weten!!