ik weet het niet meer..

hai…

kweet niet meer wat ik moet doen.
me vriend heb het net uitgemaakt via msn, en vertrekt morgen ergens anders heen omdat die het zat is hier, en teveel gezeur heeft en alles. dus hij schuift me zo aan de kant… kweet niet meer wat ik moet doen, hij luisterd niet & niks intereseert hem meer… maar kwi lhem niet kwijt :’(
wat moet ik nu doen…

hmm moeilijk ik denk niet dat ik je kan helpen maar ik vind het best wel laf en triest dat hij het heeft uitgemaakt via msn als hij in real life zegmaar had gedaan had je nog een kans om goed te praten enzo
ik denk dat je hem nou eventjes met rust moet laten en hem moet laten na denken over wat hij nou wilt ofzo en dan er later op terug komen :blush:
hier schiet je denk ik ook niet veel mee op sorry…

Het even laten rusten en over een tijdje een goed gesprek met 'm aangaan. Hij vertrekt en wil blijkbaar niets meer. Dus gewoon even wachten.

ja hij vertrekt omdat die problemen heeft met mensen, en omdat die zn opa mist en shit, en klaar is hier, dr was helemaal niks tussen ons, alles was gewoon goed. en hij schuift me zo opzei

klinkt niet echt als een ‘diepgaande’ relatie dan?
gedumpt worden is altijd kut, maar er is niets dat je er aan kan doen.

nee, kbedoelde dat dr niks geen gezeur was ofso, geen ruzie tussen ons…

Via msn, hoe oud is die gast?
En ik snap dat het moeilijk is om iemand kwijt te raken, maar soms moet je het maar accepteren. Het is hard maar ook als hij niet luistert dan moet je hem ook niet dwingen, dat maakt het alleen maar erger.

luistert
opzij

Mijn ex had het ook via mail uitgemaakt. En hij is 25.
Hij komt uit Suriname en is hierheen gekomen toen hij 8 was. Volgens mij heeft hij gewoon een paar essentiele dingen/gewoontes/normen en waarden van hier nooit meegekregen. Gewoon dingen in het dagelijks leven die heel vreemd zijn.

hij is 23.
& hij heb het uitgemaakt omdat die dus weg wilt van hier…

bah, ik vind het zo stom als jongens het uitmaken via msn, sms of iets dergelijks.

maar in ieder geval,
ik denk niet dat je er nu veel aan kunt doen. Misschien moet je hem eventjes tijd geven, en dan het er nog even goed met hem over hebben. Want het klinkt in mijn oren een beetje als een excuus om het uit te maken.

l o s l a t e n
Maarja. Dat is mijn advies hè :grinning:

hoelang had je met hem?