Ik weet het niet meer..

Mijn vriendje heeft net gebeld, en vertelde me dat hij niet meer zoveel gevoelens voor mij heeft, maar het nog wel wil proberen. Wat moet ik doen om hem niet kwijt te raken? Ik voel me zo rot!

Praten?

wat je ook doet, doe geen dingen waar je totaal geen zin in hebt! en blijf in zulke situatie’s zo veel mogelijk jezelf, als hij het niet aankan of geen gevoelens meer voor je heeft, is het zijn schuld. niet je jouwe!

Ik weet het. Maar ik wil gewoon niet dat het uitgaat, dat is het punt. Dus ik wil er gewoon voor zorgen dat het weer goedkomt.

Leuke dingen doen met z’n twee. en na tijdje praten en kijken of er iets is veranderd…

Ja we gaan donderdag afspreken, maar ik ben zo bang dat hij het van te voren misschien echt niet meer ziet zitten en het dan uitmaakt. Ooooh ik voel me zoooo kut. :’(

Ik zou er vantevoren al met hem over praten, hem uitleggen dat je het heel erg bent en bang bent dat hy het uit wil maken. En dat hy je beter uitlegt waarom hy het ineens niet meer zo leuk met jou vind zodat je er al op kan letten.

Maar aan gevoelens kun je niet zoveel doen. Of er zit wel een achterliggend ‘iets’ achter, dat jullie vaak ruzie hebben of zo. Maar belangrijk is in ieder geval dat je jezelf blijft en jezelf niet gaat veranderen voor hem. Doe inderdaad (hier al gezegd) wat leuke dingen met hem en zorg dat die gevoelens weer terugkomen. Maar nogmaals: Blijf jezelf!

We hebben eigenlijk nooit ruzie… Maarja, veel hangt van mij af enzo. Ik hoop dat het goedkomt!

hoe stom het ook klinkt, laat merken dat je het begrijpt. ga niet boos woren, dit zijn zijn gevoelens, en daar kan je niks aan veranderen. als hij zegt dat het niet meer gaat, accepteer dit dan ook.

Makkelijker gezegd dan gedaan.

Nah ik heb zelf een tydje flink ruzie gehad met myn vriend, het ging gewoon echt niet meer goed. Toen hebben we daar ook eens écht goed over gepraat en toen kwamen er wel nare dingen boven, byvoorbeeld dat hy het op dat moment ook eigelyk niet meer zo leuk met me vond. Dat doet dan wel pyn, maar doordat we er goed over praatten kwamen we tot de conclusie dat we het verder zouden proberen omdat we toch erg veel van elkaar houden ondanks alles. En nu gaat het alweer heel lang supergoed! Maar dus ik denk dat praten in jou geval ook goed zal doen. Het is namelyk niet zo dat wanneer het even minder gaat het meteen uitgaat. Het gebeurt nou eenmaal wel eens dat de gevoelens veranderen. Jullie hebben nog een kans, dus maak je niet te druk (;

Als hy het na jullie gesprek nog niet ziet zitten en het miss uit wil maken kun je proberen om eerst nog leuke dingen te plannen, byvoorbeeld dagje winkelen, bioscoop, strandwandeling als het beetje mooi weer is, spelletjes doen etcetc, elkaar weer opnieuw leren kennen zegmaar, de persoon waar jullie verliefd op zyn geworden zegmaar.

m’n vrienden zeggen ook allemaal dat het een goed teken is dat hij nog wel met me wil afspreken. En hij is ook niet echt van de huge dingen smsen zegmaar, en nu doet hij nog wel gewoon xxx, wat hij bij niemand anders doet. Ik weet dat ik ga huilen als ik met hem ga afspreken, en volgens mijn beste vriend kan geen jongen dat weerstaan…

up

Idd leuke dingen doen.
Maar als hij daarna nog zegt ik weet het niet oid, dan zou ik persoonlijk heeeeeel goed praten of het uitmaken…
Want je wilt ook niet de hele tijd denken ‘vind ie me nog wel leuk?!’, ‘help, ik moet dingen veranderen’ etc.
Blijf jezelf, als het goed gaat dan is dat mooi :grinning:
En als het nog steeds minder/slecht gaat, kan je de relatie misschien maar beter stoppen…
Maar denk niet overhaast na :stuck_out_tongue:

Hopelijk heb je hier wat aan

wat iedereen hierboven zegt.
maar je kan hem niet dwingen je nog leuk te blijven vinden

euhh…dus zodra jij gaat huilen vind hij je weer leuk?

Nee, dat zeg ik niet. Ik wil gewoon dat hij weet dat ik veel om hem geef. En als ik alles eruit gooi dan kan ik het toch niet binnenhouden, snap je?

gaan huilen heeft geen zin
jullie moeten gewoon de vlam weer aanwakkeren :slightly_smiling_face: wat deden jullie toen jullie pas aan het daten waren?
zie elkaar minder per week, doe speciale dingen voor elkaar, ga extreem leuke dingen doen !
en ik heb niet naar je leeftijd gezien maar als je oud genoeg bent : iets anders proberen op sexueel vlak ?
Praat hierover met je vriendje, hij is zeker bereid om eraan te werken. Ik denk gewoon dat hij in de sleur is geraakt.

eum jongens kunnen er niet tegen dat meiden gaan huilen.