ik weet het niet meer.

-

Sorry, ik snap niet veel van je verhaal.
Maar volgens mij vind hij nu een ander meisje leuk en kan je daar niks meer aan veranderen.
Het beste is om hem te vergeten.

to make a long story short: the guy is a player

Ik snap je verhaal niet geweldig, het is nogal slecht uitgelegd maar wat ik ervan begrijp is dat die jongen nu in ieder geval dat ander meisje leuk vindt. Misschien heeft hij jou ervoor wel leuk gevonden maar is dat voorbij of is het gewoon een echte player. Zou wel kunnen omdat je dat ervoor al van hem dacht. Maar ik denk niet dat wij echt kunnen antwoorden op de vraag waarom hij dan met je afsprak enzo, misschien moet je het gewoon aan hem vragen? Als je dat weet, kun je hem misschien beter uit je hoofd zetten want dat moet je wel doen denk ik.

hij heb 2 jaar met een meisje gehad zonder vreemd te gaan,dus ik blijf bijmezelf denken ben je dan wel of geen player?
maar hij wist ook niet dat ik hem leuk vond ofzo maarja.

Als hij echt 2 jaar met dat meisje is geweest, is hij misschien inderdaad geen player nee. Maar als hij niet wist dat je hem leuk vond, kan hij er ook niet veel aan doen dat hij ondertussen al een ander meisje leuk vindt. Vergeet hem gewoon

Geen zin om zo’n lang verhaal te lezen O.o