het is misschien wat een verwarrend verhaal dus alvast sorry daarvoor. Ik wil graag weten wat jullie er van vinden.
bijna 2 jaar geleden (2015, was toen 14) heb ik met T. een relatie gekregen. Ik heb het toen na 5 maand uitgemaakt omdat ik hem niet echt leuk vond op die manier en ik meer wilde genieten van het single zijn. (was/ trouwens een hele lieve aardige jongen) t ging dus uit in december 2015. In de maanden daarna hebben we toen nog steeds veel contact gehad en wilde hij ook weer eens afspreken, volgensmij wou hij me terug. In maart ongeveer werd het contact al minder en wou hij me ook niet echt meer terug. We hadden tot ongeveer oktober 2016 (veel) contact, wel via whatsapp. we konden t nog steeds gewoon heel goed vinden. Maar toen werd het contact steeds minder en begon hij ook wat bot te doen. Sowieso veranderde hij ook qua karakter, minder “lief” zegmaar. Dat hebben ook meerderen gezegd. Nu is 't contact eigenlijk helemaal weg. Ik zie 'm nog wel op school en tijdens 't uitgaan maar dan wordt er eigenlijk alleen “hoi” gezegd. ik heb hem laatst nog eens geappt , 4 maanden geleden, was wel leuk maar hij heeft mij tot nu toe nooit uitzichzelf geappt. En zoals ik al zei, doet hij niet heel aardig meer, heel soms praat ik wel eens met 'm op school in een groepje en dan doet ie bot. Ik heb hem tijdens onze relatie niet altijd even “goed” behandeld, ik nodigde hem nooit bij mij thuis uit, gaf hem bijna nooit een cadeautje terwijl hij mij wel heel veel gaf. Dus ik zit nu te denken; doet hij bot omdat hij gewoon geen contact meer wil, of omdat hij (nu pas) bozig is omdat ik wel echt z’n hart heb gebroken , of omdat ik hem niet “goed behandeld heb”?
Maar 't gekke is, is dat ik hem mis. Ik app verder nooit met andere jongens , heb dus ook geen jongens vrienden. En ik mis het hebben van een relatie soms best wel. Maar ik weet niet goed of ik hem als GEWONE vriend mis, hem als MIJN vriend mis, of gewoon het hebben van EEN vriend…