Lieve girlsceners,
Ik date met een jongen sinds ongeveer 3 maanden, 4 keer afgesproken en we whatsappen dagelijks. We hebben geen relatie, maar gaan erg close met elkaar en een relatie zat er dik aan te komen. Nou heeft hij afgelopen weekend in een erg dronken bui met een meisje gezoend. Hij heeft het me eerlijk verteld en hij heeft er erg veel spijt van. Ik vind drank echt totaal geen excuus, maar ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen omdat we nog geen ‘relatie’ hebben. Ik ben aan de ene kant erg teleurgesteld in hem, maar hij heeft er veel spijt van en ik vind hem nog steeds erg leuk. Ik weet alleen niet of ik hem ooit weer vertrouw met drank op… Ik heb wel gehoord dat het meisje waarmee hij gezoend heeft bekend staat als ‘stoker’ en dat ze wist dat hij met iemand ging. Ook heb ik gesprekken gelezen tussen hem en vrienden dat hij zichzelf zo’n enorme eikel vindt. Ik vind het allemaal zo dubbel en weet totaal niet wat ik hiermee aanmoet… Ik ben sowieso van plan om nog met hem erover te praten in real life, maar ik ben bang dat ik helemaal dichtklap… Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet…
btw hij is 17 en ik ben 16